Ei hitto. Nyt muistan mun unen. Menin jonnekin ja siellä oli jari sillanpää. Yritin vikitellä sitä.
Ei hitto. Nyt muistan mun unen. Menin jonnekin ja siellä oli jari sillanpää. Yritin vikitellä sitä.
Ei nyt niinkään. Jotakin tapahtui.Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30373934:jaa..painajainen siis
Musiikkia nuoruudesta.Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30373944:
Musiikkia nuoruudesta.
Nyt on ikää tullut, työkykyyn vaikuttavia sairauksia... :snotty:
Tekis mieli vetää viunaa niin että on taju kankaalla.
Päivittäin on kipuja enemmän tai vähemmän. Siihen vielä pari muuta huolen aihetta lisäksi.Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30373964:
Voi että. Terveys on niin ykkönen ja vaikuttaa moneen asiaan.:hug:
Tiedän. On joku mutta näen häntä niin harvoin. Välillä tuntuu että sitä ei kiinnosta mun seura.Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30373973:Etkä:heart:
Et sillä mitään voita, mitään se ei muuta..
Olisko jotain muuta, jolla siirtää kärsimystä, vaikka hyvä leffa tai ihana ystävä, joka tietää, kuinka saada hymy sun huulille ja ilo takaisin:heart::kiss:
Huolet järjestyy, ne ovat asioita, jotka lopulta kolahtavat paikalleen.Päivittäin on kipuja enemmän tai vähemmän. Siihen vielä pari muuta huolen aihetta lisäksi.
Kiinnostaa.Tiedän. On joku mutta näen häntä niin harvoin. Välillä tuntuu että sitä ei kiinnosta mun seura.
Mun on vaikea puhua kenellekään. Olen sitten asioiden kanssa yksin.Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30373978:Huolet järjestyy, ne ovat asioita, jotka lopulta kolahtavat paikalleen.
Terveys on asia, jota voi myös "auttaa"...jos löytää keinon että miten.
Toivottavasti saat apua ja tukea. Yksin pärjääminen on liikaa maailmassa. Et voi ja jaksa olla vahva yksin.
Toivottavasti sulla on rakkaita ja he kantavat sinua:heart:
Pocahontas - Colors Of The Wind (Finnish) - YouTubeMun on vaikea puhua kenellekään. Olen sitten asioiden kanssa yksin.
En mutta näin olen aina tehnyt.Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30374007:
En ole minäkään hyvässä kunnossa. :ashamed:En tie kehtaanko ees kertoa... :snotty:
Tein eilen tavallaan tämmösen kuntotestin jotta näkee vähän pohjia mistä oon lähdössä liikkeelle, ja voi hyvä hyttynen, POHJIAPA hyvinki
Ihan perus hommat siis, eli punnerrukset, istumaannousut, kyykyt jne... kuin paljon jaksaa putkeen tehä ilman taukoja.
Sanotaan että yleensä punnerruksia on mennyt 10-15, istumaannousuja 90-120 ja kyykkäyksiä 50-80.
Noh, mie vedin 3 punnerrusta, 12 istumaannousua ja 22 kyykkyä. :ashamed:
Ehkä on joo aikakin ruveta tekemään ittelleen jotain
Paino on samoissa lukemissa kun ennen raskautta, mutta noh,
mikään muu ei sit ookkaan :snotty:
Oi, kuule - kaikki aikanaan, eihän tuosta teijen pienimmäisen maailmaan tulostakaan ole just tovia kauempaa kulunut :hug: :kiss:.En tie kehtaanko ees kertoa... :snotty:
Tein eilen tavallaan tämmösen kuntotestin jotta näkee vähän pohjia mistä oon lähdössä liikkeelle, ja voi hyvä hyttynen, POHJIAPA hyvinki
Ihan perus hommat siis, eli punnerrukset, istumaannousut, kyykyt jne... kuin paljon jaksaa putkeen tehä ilman taukoja.
Sanotaan että yleensä punnerruksia on mennyt 10-15, istumaannousuja 90-120 ja kyykkäyksiä 50-80.
Noh, mie vedin 3 punnerrusta, 12 istumaannousua ja 22 kyykkyä. :ashamed:
Ehkä on joo aikakin ruveta tekemään ittelleen jotain
Paino on samoissa lukemissa kun ennen raskautta, mutta noh,
mikään muu ei sit ookkaan :snotty:
Tästähän ei oo muuta tietä kun ylöspäinEn ole minäkään hyvässä kunnossa. :ashamed: