The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30373973:
Etkä:heart:

Et sillä mitään voita, mitään se ei muuta..
Olisko jotain muuta, jolla siirtää kärsimystä, vaikka hyvä leffa tai ihana ystävä, joka tietää, kuinka saada hymy sun huulille ja ilo takaisin:heart::kiss:
Tiedän. On joku mutta näen häntä niin harvoin. Välillä tuntuu että sitä ei kiinnosta mun seura.
 
Päivittäin on kipuja enemmän tai vähemmän. Siihen vielä pari muuta huolen aihetta lisäksi. :whistle:
Huolet järjestyy, ne ovat asioita, jotka lopulta kolahtavat paikalleen.

Terveys on asia, jota voi myös "auttaa"...jos löytää keinon että miten.

Toivottavasti saat apua ja tukea. Yksin pärjääminen on liikaa maailmassa. Et voi ja jaksa olla vahva yksin.
Toivottavasti sulla on rakkaita ja he kantavat sinua:heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30373978:
Huolet järjestyy, ne ovat asioita, jotka lopulta kolahtavat paikalleen.

Terveys on asia, jota voi myös "auttaa"...jos löytää keinon että miten.

Toivottavasti saat apua ja tukea. Yksin pärjääminen on liikaa maailmassa. Et voi ja jaksa olla vahva yksin.
Toivottavasti sulla on rakkaita ja he kantavat sinua:heart:
Mun on vaikea puhua kenellekään. Olen sitten asioiden kanssa yksin.
 
Huomenta!

Yöllä lämmitellessäni pulloa vauvalle lueskelin Ketjun kukkujien juttuja :D
Tehän jaksoitte pitkään!

Täälläkin valvottiin, pikkanen heräs parin tunnin välein ja isomman nukutin kaks kertaa omaan sänkyynsä, kunnes luovutin ja annoin joskus neljän aikaan tulla viereen...
Jotenkin levoton yö.

Mutta kyllä oli ihana tunne kuuden aikaan kääntää olkkarin kelloa tunnilla taaksepäin ja todeta et hyvin kerkeen pari tuntia viel nukkua :D
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
Pyhäpäivän aamupäivää kiekasen minäkin :wave:

Mulla menikin sitten elon mörönkarkottajana toimimiseksi eli se siitä nukkumisesta sitten, ipanat nukkuivat niin levottomina ja keskimmäinen joikas aina painajaisiaan. Hyvinpä pestini kuitenni tein, sillä - poika kehnoista unistaan huolimatta nukkui hyvin ja koko energinen triomme ponkaisikin ylös just sillä hetkellä, jolloin ite ajattelin ummistaa silmäni :D

Että jäi sitten kattomatta, mitä kummaa se Frederik oiskaan mun menoksi keksinyt :rolleyes: :snotty: - seuraavaan kertaan siis :D
 
En tie kehtaanko ees kertoa... :snotty:

Tein eilen tavallaan tämmösen kuntotestin jotta näkee vähän pohjia mistä oon lähdössä liikkeelle, ja voi hyvä hyttynen, POHJIAPA hyvinki :D
Ihan perus hommat siis, eli punnerrukset, istumaannousut, kyykyt jne... kuin paljon jaksaa putkeen tehä ilman taukoja.

Sanotaan että yleensä punnerruksia on mennyt 10-15, istumaannousuja 90-120 ja kyykkäyksiä 50-80.

Noh, mie vedin 3 punnerrusta, 12 istumaannousua ja 22 kyykkyä. :LOL: :ashamed: :D

Ehkä on joo aikakin ruveta tekemään ittelleen jotain :D

Paino on samoissa lukemissa kun ennen raskautta, mutta noh,
mikään muu ei sit ookkaan :snotty:
 
En tie kehtaanko ees kertoa... :snotty:

Tein eilen tavallaan tämmösen kuntotestin jotta näkee vähän pohjia mistä oon lähdössä liikkeelle, ja voi hyvä hyttynen, POHJIAPA hyvinki :D
Ihan perus hommat siis, eli punnerrukset, istumaannousut, kyykyt jne... kuin paljon jaksaa putkeen tehä ilman taukoja.

Sanotaan että yleensä punnerruksia on mennyt 10-15, istumaannousuja 90-120 ja kyykkäyksiä 50-80.

Noh, mie vedin 3 punnerrusta, 12 istumaannousua ja 22 kyykkyä. :LOL: :ashamed: :D

Ehkä on joo aikakin ruveta tekemään ittelleen jotain :D

Paino on samoissa lukemissa kun ennen raskautta, mutta noh,
mikään muu ei sit ookkaan :snotty:
En ole minäkään hyvässä kunnossa. :ashamed:
 
En tie kehtaanko ees kertoa... :snotty:

Tein eilen tavallaan tämmösen kuntotestin jotta näkee vähän pohjia mistä oon lähdössä liikkeelle, ja voi hyvä hyttynen, POHJIAPA hyvinki :D
Ihan perus hommat siis, eli punnerrukset, istumaannousut, kyykyt jne... kuin paljon jaksaa putkeen tehä ilman taukoja.

Sanotaan että yleensä punnerruksia on mennyt 10-15, istumaannousuja 90-120 ja kyykkäyksiä 50-80.

Noh, mie vedin 3 punnerrusta, 12 istumaannousua ja 22 kyykkyä. :LOL: :ashamed: :D

Ehkä on joo aikakin ruveta tekemään ittelleen jotain :D

Paino on samoissa lukemissa kun ennen raskautta, mutta noh,
mikään muu ei sit ookkaan :snotty:
Oi, kuule - kaikki aikanaan, eihän tuosta teijen pienimmäisen maailmaan tulostakaan ole just tovia kauempaa kulunut :hug: :kiss:.

Mutta - tottahan se on, että peruskunnostaan kannattaa pitää huolta, että se askel on kevyt, mielestä nyt puhumattakaan :). Mä nyt melko villisti veikkaan, että sullakin tässä talven tulon myötä taas kasvaa kohisemalla pulkkamäessä porkatessa ja kaupoille vaunuilla sekä pulkalla ähistessä, kotipihan talvipuuhista puhumattakaan. Ja....oletan jotenkin, että ei se aivan hietöntä ole Mr. Inannankaan paijaaminen :rolleyes: :D

Nöy hätä siis - tilanne on hyvin korjattavissa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna ja Goldie
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä