The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
noh, yleisön pyynnöstä tää vielä:
Rammstein - Du Hast - YouTube

nyt meen nukkumaan. öitä. kaikille. erikseen ja yhessä. miljoooooona asiaa melessä ny mutta parempi että saan unta alle että siivet kantaa pijemmäälle. Tai siiiis että niinkuin silleen. Joskus tuntuu etten jaksa mutta ei nyt. Ei hel.. etti kun on parempi mennä nukuksiin nyt kun kerran nukuttaakin. Kauniit unet kaikille teillekkin jotka vielä valveilla olette. Ja The unibiisin laitan vielä:Rammstein Pussy sin censura - YouTube
 
eiku mies läks nukkuu. kai tästä joutais itekin kohta...ei kyl nukuta:O

Nii,i pitäskö? kova puhumaan mut entäs teot...
Mä oikeesti seison kaikkien sanojeni takana. Mä olen se pstkessu jonka elinikä lasketaan sekuneissa. Olen saatanan rohkea, röyhkeä, kovis ja pehmo.

Luuletteko, et Jenni lähtisi kanssani treffeille jos sopivan tuhmasti mut kiltisti asiaa kysyisin?
 
Mä oikeesti seison kaikkien sanojeni takana. Mä olen se pstkessu jonka elinikä lasketaan sekuneissa. Olen saatanan rohkea, röyhkeä, kovis ja pehmo.

Luuletteko, et Jenni lähtisi kanssani treffeille jos sopivan tuhmasti mut kiltisti asiaa kysyisin?
no kysy siltä älä multa! en minä voi tietää lähteekö vai ei,mikään ennustaja eukko ole.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Sinä silti tiedät enemmän naisten sielunelämästä kuin minä.
no en menis vannomaan :LOL:

mä en tiedä edes minkä ikänen se on...sullehan ei nuoret kelvannut. mutta jos se nyt on sun ikähaarukkaan sopiva niin kaipa itse tiedät kysytkö vai et. kukaan meistä ei sitä päätöstä sulle tee suuntaan tai toiseen.
ja haluutko oikeesti kysyä vai onko se nyt alkomahooli joka saa sut tälläsiä ajattelemmaan? jos vastaat ekan niin...
 
no en menis vannomaan :LOL:

mä en tiedä edes minkä ikänen se on...sullehan ei nuoret kelvannut. mutta jos se nyt on sun ikähaarukkaan sopiva niin kaipa itse tiedät kysytkö vai et. kukaan meistä ei sitä päätöstä sulle tee suuntaan tai toiseen.
ja haluutko oikeesti kysyä vai onko se nyt alkomahooli joka saa sut tälläsiä ajattelemmaan? jos vastaat ekan niin...
Viina on mulle niin vanha kaveri, että hän ei puhu puolestani. Kuten sanoin, niin mä seison kaikkien sanojeni takana, jopa niiden jotka on tullu lausuttua neljän promillen kännissä enkä ole ainakaan kolmeen vuorokauteen heikommassa hapessa ollutkaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä