Se on katsos suhteellinen käsite se lähellä,lähimpään siwaan on 30 km
Mehän ollaan (melkein) Ketjun kuopuksiaKiva kun haukutaan ihan liian nuoreksi näin kolmenkympin kynnyksellä . Ehkä mä en sit olekaan ihan niin vanha kuin mä kuvittelen.
On se vanhempi kuin parikymppinen.koskas kolmekymppinen on alkanut vanha olemaan?
Mitä ostit Tinkuliinille koska jos hän noudatti neuvoani, niin autonsa on pihassasi nopeammin kuin ehdit kissaa sanoa?eikä siwassa ole palvelevaa liha ja kalatiskiä tästä kyläkaupasta ne löytyy
veikkaan ettei ole tulossa. meillä on tänään ihan äijäruokaa. possun kylkeä olisin halunnut mut joutui läskillisen fileen savuun viskaamaan.Mitä ostit Tinkuliinille koska jos hän noudatti neuvoani, niin autonsa on pihassasi nopeammin kuin ehdit kissaa sanoa?
No sä nyt olet pikkulikka ja myönnä se.Kiva kun haukutaan ihan liian nuoreksi näin kolmenkympin kynnyksellä . Ehkä mä en sit olekaan ihan niin vanha kuin mä kuvittelen.
Mä taas veikkaan, et hän on tulossa.veikkaan ettei ole tulossa. meillä on tänään ihan äijäruokaa. possun kylkeä olisin halunnut mut joutui läskillisen fileen savuun viskaamaan.
No sit vain odotat vierailijaa.sauna on ollut lämpösenä jo 4 tuntia. ja pysyy iltaan asti
No jos koon puolesta katsotaan niin saatan olla aika pikkulikka. Luonteen puolesta kyllä myös. No okei, myönnetään. Oon kaikinpuolin pikkulikka :ashamed:No sä nyt olet pikkulikka ja myönnä se.
Mä taas olen sinua nuorempi, koska en oo vieläkään kymmentä vanhempi.
No voi helvettiläinen. Mä olen aivan liian vanha tohonkin.mun mielestä ihminen on parhaimmillaan 30 ja 40 välissä. pahimmat virheet on jo suoritettu ja niistä on opittu. vuosien karttuessa oppii tuntemaan itsensä ja alkaa arvostaa niitä oikeasti tärkeitä asioita.
Saa kysyä. Oikee vastaus on muistaakseni -87 tjsp.saako asiankannataja kysyä minä vuonna olit parolassa panssarintuhoajana
No kyllä sinussa on ihan isonkin naisen ominaisuuksia. Mut älä koskaan luovu sisäisestä pikkutytöstäsi.No jos koon puolesta katsotaan niin saatan olla aika pikkulikka. Luonteen puolesta kyllä myös. No okei, myönnetään. Oon kaikinpuolin pikkulikka :ashamed:
sit meillä ei ollut varmaan samoja orjuuttajia, itse olin 96. 97 tuli viimeinen ryhmä ja aselaji on lopetettu.Saa kysyä. Oikee vastaus on muistaakseni -87 tjsp.