Vasta tän aamun toinen.Mun pitäs olla isossa cityssä ostoksilla nyt mut en oo päässy vielä lähtee...sulla taitaa nyt jallu kovasti puhua siellä
Hei ihanuus :kiss:. Löhöämispäivät tekee hyvää sielulle.Heipsan :wave:
Täällä myrskyää, on kylmää ja märkää,
ja siksi en jaksa lähteä sohvan nurkasta tänään mihinkään...
Paitsi korkeintaan saunaan.
Isompi pikku likka on kuumeessa,
Hyvä tekosyy mölliä sohvalla aamusta iltaan yöpaita päällä
Täällä on onneksi kaupassa käynti ulkoistettu ukon hoidettavaksiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30371650:Hei ihanuus :kiss:. Löhöämispäivät tekee hyvää sielulle.
Miun olisi pakko kyllä raahautua kauppaan. Löhöäminen kurnivalla masulla ei ole suotavaa.
Uniaikaa lukuunottamatta mulla on aina päälläni suorat housut, kauluspaita ja musta pikkutakki. Jos ja kun vetäydyn viihteelle, niin skrakan saatan jättää pois.Heipsan :wave:
Täällä myrskyää, on kylmää ja märkää,
ja siksi en jaksa lähteä sohvan nurkasta tänään mihinkään...
Paitsi korkeintaan saunaan.
Isompi pikku likka on kuumeessa,
Hyvä tekosyy mölliä sohvalla aamusta iltaan yöpaita päällä
Hyvin ajateltuTäällä on onneksi kaupassa käynti ulkoistettu ukon hoidettavaksi
Itepp lähti lauantaina töihin, hoitakoot sit muutkin velvollisuudet samaan syssyyn
Ovatko???.
10- vuotiaat pojat ovat ihania :heart:.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30371650:Hei ihanuus :kiss:. Löhöämispäivät tekee hyvää sielulle.
Miun olisi pakko kyllä raahautua kauppaan. Löhöäminen kurnivalla masulla ei ole suotavaa.
Ovatko???
Jos noin on, niin onneksi mä en ole koskaan ikääntynyt tuota vanhemmaksi.
Tottakait mä höpisen asiaa. Autoista mä en vaan ymmärrä höykäsen pölähtävää.ihan asiaahan ak höpisee. superb on ihan asiallinen pirssi
Kyl voi ja saa sanoa. Fyysisesti viiskymppinen äijä ottaa vastaan jokaisen kehun mitä tarjolla on.
Ovat, ovat - ihania hyvinkin, syötävän suloisia :heart:
Vaikka sitä ei tietenkään pidä mennä heille ääneen sanomaan. Hyö ovat nimittäin niitä viileitä kavereita
hyvää huomenta. ehkä ois parempi ärähtää het aamusta niin tulee huomatuksi =)Älkää sit huomatko mua, vaikka niin nätisti tulin sanoon huomentakin :'(. Nyyyyhh
:snotty:...mä tilaan sen ajan sinne optikolle....Älkää sit huomatko mua, vaikka niin nätisti tulin sanoon huomentakin :'(. Nyyyyhh
Kyl voi ja saa sanoa. Fyysisesti viiskymppinen äijä ottaa vastaan jokaisen kehun mitä tarjolla on.
Fyysisesti kymppivanhat Eemelit sit ovat tyttöjen tai äidin kehuista sitä mieltä, et yök, mut oikeesti tietty tykkäävät ja lujaa.
Usko pois. Tää on asia jonka mä oikeesti tiedän.
Onneaonneaonnea :flower: :kiss:Aih, unohin hehkuttaa
Ukko osti mulle kännykän synttärilahjaks,
Ja siihin ärtsyn oranssit suojakuoret sekä kunnon kalvon näyttöön.
Josko tää säilyis nyt jotens kutens ehjänlaisena
Kuka nyt haluis heti pilata toisten aamuja ärähtelyillänsä :xmas:. Sitten voi jäädä vielä nukkumaan, jos ekan kerran silmät avatessa vituttaa. Paitsi jos on pakko noustahyvää huomenta. ehkä ois parempi ärähtää het aamusta niin tulee huomatuksi =)
Ei tarvi, mä vaan oon niin pieni ettei mua huomaa aina tarkkanäköisimmätkään:snotty:...mä tilaan sen ajan sinne optikolle....
Huomenta :kiss: :flower:
Ei miun syntsärit oo vasta kun ens viikolla,Onneaonneaonnea :flower: :kiss:
Ja onnea myös uudelle kännykälle. Meillä on tällä viikolla sattunut urakalla semmosia "OHO!" ja *glumps*- tilanteita kahden rähmäkäpälän toimesta, että saa tuo tonttuporukka sitten olla valmiusasemissa kahden kovan paketin suhteen
...njää, kyllä mä taitaisin kuitenkin tarvita sitä optikon syynausta :snotty:...jotta kunnolla taas näkisin kuinka ihania - liian ihania - ihmisiä on siunaantunut ympärilleni :heart:Ei tarvi, mä vaan oon niin pieni ettei mua huomaa aina tarkkanäköisimmätkään
Huomenta sinnekin :flower: