The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mutta hyvä nainen, et suinkaan jätä ALEA käyttämättä :-0
Tämän joulun lahjathan on ostettu viime joulun jälkeen alesta :stick:
Äyyyh, joutuu tunnustamaan tuonkin vikaisuuden itsessäni :snotty:

Ei mulla järki pelitä nuin :D. Joulun jälkeiset halvennukset kyllä menevät muille apajille, sitä on niin pyörryksissään vielä siitä joulun juhlahumusta, jotta suosiolla antaa ajan hyvän matkaa kulua tänne loppuvuodelle
 
Insert mouse here.
]
Söpö otus.

Mut eiks toi osaa itte pyydystää hiiriä vai pitääks ne tosiaan hänelle antaa valmiiks metsästettyinä?

Vanhalla kototönöllä oli kolme kisumirriä ja sit kun omalta tontilta loppui hiiret, myyrät, oravat ja haukat, niin alkoivat käydä saunan takana umpimettässä hakemassa ojalta itteään isompia vesirottia. Joka aamu semmoinen oli portailla näytillä. Ei olis tarttenu, mut oli se jotenkin söpöä.
 
Äyyyh, joutuu tunnustamaan tuonkin vikaisuuden itsessäni :snotty:

Ei mulla järki pelitä nuin :D. Joulun jälkeiset halvennukset kyllä menevät muille apajille, sitä on niin pyörryksissään vielä siitä joulun juhlahumusta, jotta suosiolla antaa ajan hyvän matkaa kulua tänne loppuvuodelle
Pst, mä ostin nuo meidän lahjat viime viikolla. Älä kerro kellekään.
 
Söpö otus.

Mut eiks toi osaa itte pyydystää hiiriä vai pitääks ne tosiaan hänelle antaa valmiiks metsästettyinä?

Vanhalla kototönöllä oli kolme kisumirriä ja sit kun omalta tontilta loppui hiiret, myyrät, oravat ja haukat, niin alkoivat käydä saunan takana umpimettässä hakemassa ojalta itteään isompia vesirottia. Joka aamu semmoinen oli portailla näytillä. Ei olis tarttenu, mut oli se jotenkin söpöä.
Kai muistitte kehua kisuja?
 
Söpö otus.

Mut eiks toi osaa itte pyydystää hiiriä vai pitääks ne tosiaan hänelle antaa valmiiks metsästettyinä?

Vanhalla kototönöllä oli kolme kisumirriä ja sit kun omalta tontilta loppui hiiret, myyrät, oravat ja haukat, niin alkoivat käydä saunan takana umpimettässä hakemassa ojalta itteään isompia vesirottia. Joka aamu semmoinen oli portailla näytillä. Ei olis tarttenu, mut oli se jotenkin söpöä.
En anna tuolle hiiriä kuin spesiaaliherkkuna kerran tai kaksi vuodessa. Ostan hiiret pakasteena eläinkaupasta.
 
Huomenta....
Kuka se oli,kuka on syypää että valvoin neljään asti:vampire:
Yhtään en oo väsynyt..eeen sitten yhtään..
Piti lähtee isoon cityyn vähän katselee josko jotain shoppailtavaa löytyis ja piti lähteä ajoissa mut taitaa jäädä tältä päivää. tässä menee pari tuntia ennkun oon edes kunnolla hereilläkään.
 
Huomenta....
Kuka se oli,kuka on syypää että valvoin neljään asti:vampire:
Yhtään en oo väsynyt..eeen sitten yhtään..
Piti lähtee isoon cityyn vähän katselee josko jotain shoppailtavaa löytyis ja piti lähteä ajoissa mut taitaa jäädä tältä päivää. tässä menee pari tuntia ennkun oon edes kunnolla hereilläkään.
...en minä, se oli Pirkka!

:D

Huomenia Ruusunen :)
 
Söpö otus.

Mut eiks toi osaa itte pyydystää hiiriä vai pitääks ne tosiaan hänelle antaa valmiiks metsästettyinä?

Vanhalla kototönöllä oli kolme kisumirriä ja sit kun omalta tontilta loppui hiiret, myyrät, oravat ja haukat, niin alkoivat käydä saunan takana umpimettässä hakemassa ojalta itteään isompia vesirottia. Joka aamu semmoinen oli portailla näytillä. Ei olis tarttenu, mut oli se jotenkin söpöä.
Suomen laki kieltää syötämästä elävää ravintoa.
 
Kuulen kyllä Tiimarivihon rapinaa.
Pois se minusta, jos ja kun täällä joku rapisee, niin se on toi mun kaavoituspaperi, mihin mun pitäs olla niin maan perusteellisen ärhäkkäänä ja ahkerana olla sutimassa ja vetämässä viivoja, jos meinaan saada tänään jotain aikaiseksikin. Ommella surrauttaa koneella pitäs ja isostipaljon.

Jotta - tää nyt häippäsee sätöstelemään ja sotkemaan urakalla :wave:

Jumankauta juu nääs päivää vaan kaikille :D
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Huomenta....
Kuka se oli,kuka on syypää että valvoin neljään asti:vampire:
Yhtään en oo väsynyt..eeen sitten yhtään..
Piti lähtee isoon cityyn vähän katselee josko jotain shoppailtavaa löytyis ja piti lähteä ajoissa mut taitaa jäädä tältä päivää. tässä menee pari tuntia ennkun oon edes kunnolla hereilläkään.
Ainaskaan minä se en ollu. En osaa pitää naisia valveilla vaikka semmoisen kyvyn toki tahtoisin omata. Vaimonikin toistuvasti ilmoitti, että hän menee nyt sänkyyn... nukkumaan.

Mä veikkaan, et sinua piti hereillä pojaksi itseään kutsuva mies?

Nyt kun sulla on lomaa niin hyppäät tiilenpunaiseen Taunukseesi ja ajat poikalaan. Jos en väärin muista niin siellä on lämmin sauna, pesty vessa ja masullesi sopivaa syömäruokaa.

Jos mä olisin nainen, niin en jättäisi semmoista tilaisuutta missään tapauksessa väliin missä selvästi sinusta kiinnostunut ja kanssasi saman musiikkimaun omaava panssarimies lupaa lämmittää saunan.

Mars matkaan. Poika odottaa sinua.

Elämä on liian lyhyt heittää tilaisuuksia hukkaan tai olla ottamatta Jallua.
 
Sä olet vieläkin kotona???

Nyt tää tohtorisetä määrää että sä lähdet sinne poikalaan.

Nimimerkistään huolimati mä veikkaan, et kyseessä on mies. Kaikki kirjoittamansa kertoo, et hän osaa käyttäytyä jopa kauniimmin kuin mä.
Ja jos ei osaa, niin sulla on auto jolla pääset tarvittaessa poikalasta pois.

Ja osta se Suberb. Vetokoukullisena farkkuna. Auto jonka haluat.
Mä kerran erehdyin ostamaan auton joka ei ollu farkku ja jossa ei ollu vetokoukkua. Tais mennä melkein kolme vuorokautta kun jouduin naapurilta lainaamaan vetokoukullisen farkun. Neljäntenä päivänä myin ton huonon ostokseni pois kärsien vain kolmesataa tappiota.
 
Sä olet vieläkin kotona???

Nyt tää tohtorisetä määrää että sä lähdet sinne poikalaan.

Nimimerkistään huolimati mä veikkaan, et kyseessä on mies. Kaikki kirjoittamansa kertoo, et hän osaa käyttäytyä jopa kauniimmin kuin mä.
Ja jos ei osaa, niin sulla on auto jolla pääset tarvittaessa poikalasta pois.

Ja osta se Suberb. Vetokoukullisena farkkuna. Auto jonka haluat.
Mä kerran erehdyin ostamaan auton joka ei ollu farkku ja jossa ei ollu vetokoukkua. Tais mennä melkein kolme vuorokautta kun jouduin naapurilta lainaamaan vetokoukullisen farkun. Neljäntenä päivänä myin ton huonon ostokseni pois kärsien vain kolmesataa tappiota.
Mun pitäs olla isossa cityssä ostoksilla nyt mut en oo päässy vielä lähtee...sulla taitaa nyt jallu kovasti puhua siellä :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä