Kerkesin kuunteleen jo enneko linkkasitkohtaa riivajasi
J. Karjalainen - Keihäänkärki(HQ) - YouTube
Joo. Turhat miehet on aikapäiviä sitten tarpeettomina lopetettu.sit meillä ei ollut varmaan samoja orjuuttajia, itse olin 96. 97 tuli viimeinen ryhmä ja aselaji on lopetettu.
Miulle tulee eka mieleen Diandran Paha poikaTodella riivaavaa,
aina kun Poika on linjoilla, alkaa päässä soimaan:
Poika poloinen,
kovin on tutun oloinen,
kädessä keihäs ja keihäässä katkennut pää,
ei saanut hän saalista, vaan kauaksi maalista
kiskaisi keihään ja keihäästä katkesi pää...
|O
pahaa minusta ei kyllä saa vaik kuinka yrittäisMiulle tulee eka mieleen Diandran Paha poika
No mut tuo biisi tulee eka mieleen nikistäs, en voi sille mitään.: /pahaa minusta ei kyllä saa vaik kuinka yrittäis
Tässä kohtaa lienee AK:n Jallun kittaus tehnyt tepposet, mutta kiitos :flower:.No DDR on toki ihan älyttömän nätti, mut hän on aivan liian nuori ja parhaimpien palstatietojen mukaan hän on myös varattu.
Routamisu taas on erittäin kaunis ja sopivan ikäinen, mutta hän on tosiaankin varattu.
Kyöpeli taas parrupöksyä lukuunottamatta on hirmuisen kaunis sinkkuneito, mut hän on noita joten kanssaan mies saa ain olla vaarassa muuttua sammakoksi. Toki ton riskin voisin kanssaan ottaa, olen jokseenkin varma siitä että se olisi vaivan arvoista.
Ja nyt sä kutsut Tinkuliinin luoksesi kylään. Syömään, koska Tinku tarttee ruokaa.
Jos et kutsu, niin mä tuun lyömään sua turpiin ja usko poika pois, et mä osaan lyödä ihan saatananhelvetin lujaa.
Ei varmaan saakaan, mut jos et o vieläkään soittanu Tinksulle niin mä huolestun teidän molempien puolesta.pahaa minusta ei kyllä saa vaik kuinka yrittäis
Joo. Toisinaan harmittaa ihan saakelisti olla tämmöinen kalkkis.aakoo on taas oikeessa, yinksussa on gf ainesta
jos oisin sinkku ja rutkasti nuorempi niin saattasin itekki laiittaa sen akaksi
Minkälaisista paikoista yleensä tykkäät?Kerro oi kaikkitietävä palsta; mihin kannattaa mennä Turun yöelämässä?
Nii ja terve vaan kaik :wave:
Jallu on mulle niin tuttu aine, että se ei koskaan tee mulle tepposia eikä kepposia. Kolmesataa vuottasi taas tekee sinusta hirmuisen nuoren ja kauniin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30372200:Tässä kohtaa lienee AK:n Jallun kittaus tehnyt tepposet, mutta kiitos :flower:.
.
No mää tykkään rokkibaareista, mutta kaveri tykkäis tanssia. Eli tanssipaikka siis Tommosta neuvottiin ku Venus, mutta hirviääkö sinne mennä ku siellä on tänäänAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30372209:Minkälaisista paikoista yleensä tykkäät?
:wave:Kerro oi kaikkitietävä palsta; mihin kannattaa mennä Turun yöelämässä?
Nii ja terve vaan kaik :wave:
Frederik :ONo mää tykkään rokkibaareista, mutta kaveri tykkäis tanssia. Eli tanssipaikka siis Tommosta neuvottiin ku Venus, mutta hirviääkö sinne mennä ku siellä on tänään
*rummunpäristystä*
Frederik!
Oottepas työ pojat nyt imartelu tuulella, mutta kiitos :kiss:.aakkoo on taas oikeessa, köpsis on tosiaan upea lyyli