200 vuodessa, ei paha:kieh:
No ehkä jos parin viikon saldo lasketaan.
200 vuodessa, ei paha:kieh:
No ehkä jos parin viikon saldo lasketaan.
Hermafrodiitti?joo ja puoliks 16 vuotiaaks mieheks ni sit ollaan sujut ;D
Nääh, eikun nyt on vaan ollu poikkeuksellisen vilkasta200 vuodessa, ei paha
ei kait tuo olis nuorelle erähäinenkään lukemaNääh, eikun nyt on vaan ollu poikkeuksellisen vilkasta
En mäkään kauheen nuori enää oo :|ei kait tuo olis nuorelle erähäinenkään lukema
kaikki vanhuksetkaan ei jää kauas taa
eiku se seksympi shemaleAlkuperäinen kirjoittaja EIKÄ!!!;30358014:Hermafrodiitti?
eläpä narraa, oot tuskin kolmeekymmentä?En mäkään kauheen nuori enää oo :|
Suunnilleen kymmenen kuukautta niin sitten oleneläpä narraa, oot tuskin kolmeekymmentä?
eli hyvinkin nuoriSuunnilleen kymmenen kuukautta niin sitten olen
Mulla oli kans melkein seksiä yks ilta, mutta meninki sit nukkumaan :snotty:Nääh, eikun nyt on vaan ollu poikkeuksellisen vilkasta
Väittätkö olevasi liian vanha moiseen :vampire:Mulla oli kans melkein seksiä yks ilta, mutta meninki sit nukkumaan :snotty:
Voisin olla kuitenkin kymmenen vuotta nuorempi, sitä aikaa kun oli vielä nuori ja nätti eikä pelkästään nättieli hyvinkin nuori
Ois ees noin liki olluMulla oli kans melkein seksiä yks ilta, mutta meninki sit nukkumaan :snotty:
Liian väsynyt vissiin ainaki olinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30358053:Väittätkö olevasi liian vanha moiseen :vampire:
No se on enemmän seksiä kuin monella muullaMulla oli kans melkein seksiä yks ilta, mutta meninki sit nukkumaan :snotty:
Joo mää olin sit aamulla vähän loukkaantunu et kuin mää nyt noin sammuin kesken homman :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30358057:Ois ees noin liki ollu
Mit, mit, olenkos mä jotenni pihalla kaikesta?Liian väsynyt vissiin ainaki olin
Entäs ukko / rouva?Joo mää olin sit aamulla vähän loukkaantunu et kuin mää nyt noin sammuin kesken homman :xmas:
Iltaa :vampire:Mit, mit, olenkos mä jotenni pihalla kaikesta?
Iltaa :vampire:
kato tbMit, mit, olenkos mä jotenni pihalla kaikesta?
Iltaa :vampire:
No keskenäänhän mää olin :ashamed:Entäs ukko / rouva?
Niin mutta eiks sun pitänyt näyttää Colin Farrelilta, joten huijaat.elä oo ddr moksiskaan, meikkäkin on enää pelkästään "ja"
Sama tahti kui ennenkii Ei tää mitään muuttanukato tb
miltäs naimiaisissa olo on alkanu maittaa? joko on tahti harventunu?