The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta tyypit. Puuro on massussa ja nyt pitäs lähteä labraan. Oon vähän myöhässä, mut onhan se vielä auki. Yritin mennä sinne seitsemäksi, muta ei se nyt mennyt niin :D meillä on pihassa melekonen läjä lunta! Joutuu vähän lapioimaan autoa esiin.
 
Huament. Tai no päivää. Käytii mutka tosa terkassa aamusti, ku oli tolla jäppisellä tulehtunu vanha pipi nilkassa ja keränny nestettä sinne, nyt saatii se pois sieltä ja ehkä se alkas siitä sitte parantumaan. Nyt nuo kattelee Risto Räppääjää ja mä juon aamukahvetta vasta :) Hetke päästä lähetään tohon naapurikaupunkii Lidliin ostoksille, paistopisteeltä hakee croissantteja ja evästä huomisaamuks ko lähetään sinne laivalle :)
 
pitääkö laivalle olla nykyjään omat eväät?

sillon kun mää oon ollu paatissa niin sillon siellä keitettiin kyllä huttua kotitarpeiksi
Ei tarvi, mut me joudutaa lähtee nii aikasee, et pojat saa syöd sitte niinku matkal aamupalaa, ku täst ajaa reilu tunnin ja sitte siel menee viel odotteluun aikaa, ennenkuin pääsee laivaan ja saa sieltä sapuskaa, siksi siis matkaevästä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30358935:
Ei tarvi, mut me joudutaa lähtee nii aikasee, et pojat saa syöd sitte niinku matkal aamupalaa, ku täst ajaa reilu tunnin ja sitte siel menee viel odotteluun aikaa, ennenkuin pääsee laivaan ja saa sieltä sapuskaa, siksi siis matkaevästä :)
eli ikäänkuin ruuanodotusruoka...
 
Älkää enää päästäkö mua lähellekään noit kirjastojen "ota ja jätä"- koreja.
Just palasin asioilta ja koukkasin kirjaston kautta, niin matkaan tarttui taas repullinen. Dekkareita, Christietä, Simenonia, Anne Frankin päiväkirjat, Simpauttaja, kokoelmista puuttuva Päätalo ja Kai Korten muistelmat.

Taas joutuu kirjahyllyn rakennuspuuhiin.


Sulla oli hyvä reissu.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Älkää enää päästäkö mua lähellekään noit kirjastojen "ota ja jätä"- koreja.
Just palasin asioilta ja koukkasin kirjaston kautta, niin matkaan tarttui taas repullinen. Dekkareita, Christietä, Simenonia, Anne Frankin päiväkirjat, Simpauttaja, kokoelmista puuttuva Päätalo ja Kai Korten muistelmat.

Taas joutuu kirjahyllyn rakennuspuuhiin.
Mä oon aina salaa tahtonut olla myös intohimoinen lukija, muttakun mulla jää aina varsinkin kaikki fiktiiviset kirjat kesken :ashamed:. Vaikka olisi kuinka mielenkiintoinen kirja. Joskus jää ihan muutamista hassuista sivuista kiinni.

Tietokirjat on sitten taas asia erikseen, ne jaksan ahmia läpi :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30359151:
Sulla oli hyvä reissu.
Näinkin voi tulkita.

Tai sit ei.

Kun oikeesti en nukkumaluukkuuni kaipaa ensimmäistäkään poisroudattavaa tavaraa. Tää on nyt jo yli kolme vuotta kestänyt väliaikaisratkaisu ja aikanaan kototönöstä lähtiessäni otin mukaani vain unilaatikon, kahvinkeittimen, vuodesohvan, keittiöpöydän ja neljä tuolia, sekä astioita ja aterimia neljälle. Oli mistä valita, joten ei tarttenu viedä mitn keneltäkään pois. Pyrkimykseni on ollu pitää tuleva muuttokuorma loppusijoituspaikkaani mahdollisimman pienenä

Tää kirjahamsterointini sotii ajatusta vastaan.

Mut minkäs teet? Ei hyviä opuksia voi jättää oman onnensa nojaan kenen tahansa noukittavaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä