mää en ole vieläkään tajunnut että mikä sulla oikein vaimaltaamä en kiusannu vaan puhuin ku mies miehelle mikä kähersi mieltä!
en tosin muutenkaan ällyä sun jutuista juuri tuon taivaallista
mää en ole vieläkään tajunnut että mikä sulla oikein vaimaltaamä en kiusannu vaan puhuin ku mies miehelle mikä kähersi mieltä!
on sulla outo tapa puida asioita mitkä mieltä vaivaa.mä en kiusannu vaan puhuin ku mies miehelle mikä kähersi mieltä!
se asia vaivas kun en kysyny sulta mut nyt ku sain kysyttyä ei vaivaa enään . jos joku vaivaa oli se paha tai hyvö paikka ni kysyn silti sillain mä ite opin taas lisää.mää en ole vieläkään tajunnut että mikä sulla oikein vaimaltaa
en tosin muutenkaan ällyä sun jutuista juuri tuon taivaallista
se on tykstyks mieskato, päätönkin lukee theketjua yhäkkin vaikkei ole ottanut osaa moneen vuoteen
:O ! Luulin sua 16v tytöksi!ku mä oo nsellanen mies et jos joku asia kaivelee mä puhun sen ulos
siis millä tapaa??? outo?on sulla outo tapa puida asioita mitkä mieltä vaivaa.
Joo ja pottumuussia voilla ja valinnaisilla sipulinpalasilla (huomaa rauhanomaisensovitteleva reseptini).Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30357915:Mie haluun muussia kans |O
Täälähä käy vaikka ja kui moni lueskelemassa näitä. Tosin harva kai "ilmiantaa" itsensä tykkäämällä muiden kommenteista...kato, päätönkin lukee theketjua yhäkkin vaikkei ole ottanut osaa moneen vuoteen
joo ja puoliks 16 vuotiaaks mieheks ni sit ollaan sujut ;DAlkuperäinen kirjoittaja EIKÄ!!!;30357950::O ! Luulin sua 16v tytöksi!
Ja sinun piti jo olla karvapää tyynyllä :stick::ashamed: luin että mie haluan nussia kans
Nii,eivät kehtaa tunnustaa et käyvät lukemassa...eihän tätä ketjua sovi lukea niin et toiset tietää kun se on niin noloa.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30357961:Täälähä käy vaikka ja kui moni lueskelemassa näitä. Tosin harva kai "ilmiantaa" itsensä tykkäämällä muiden kommenteista...
Jos puolikas suolakurkku on leikattu 1/4 niin onko siinä sitten neljä kahdeksasosakurkkua+ puolikas venäläinen suolakurkku pituussuuntaan 1/4 leikattuna
Kyllä on.Jos puolikas suolakurkku on leikattu 1/4 niin onko siinä sitten neljä kahdeksasosakurkkua
eiku leikataan pituussuuntaan neljään ja jaetaan kahelle ruokailijalleJos puolikas suolakurkku on leikattu 1/4 niin onko siinä sitten neljä kahdeksasosakurkkua
Mä luin että kahdeksasosaorkkua :ashamed:Jos puolikas suolakurkku on leikattu 1/4 niin onko siinä sitten neljä kahdeksasosakurkkua
Jos se on kalju ja ymmärsi ohjeen väärin?Ja sinun piti jo olla karvapää tyynyllä :stick:
laki juuMä sain kahdeksan orkkua :ashamed:
HYmää köllähdän nyt,hyvää yötä you know who:kiss:
Ai niinkö tämmönen?Jos se on kalju ja ymmärsi ohjeen väärin?
:kieh:laki juu