Edelleenkään en tajuu ton ysimillisen teksteitä hevon kettua.
Se on kaveri Ihan oikeesti, ihan vaan ystävä.onko se kaveri vai kaveri
kunhan nyt ke asti pääsee niin menee se sit nopeesti mut ma ja ti on sellasta tervaa ettei tosikaan.
Väärin. Olet aloittanut peräti kolme ketjuaen oo aloittanu vissiin yhtään ketjua
En kestä. Oot niin:heart:mä tiedän sen että et mut mä ajatelen niitä jotka ei arvaa miks. sen takia kun tiedän että jollain on tosi huono olla siks mä teen sitä ja moni on delannu kiusaamiseen niin en haluu ees netissä
mä tiiänmää en kyllä muista että olisin menny juuri koskaan kovin pitkälle kenenkään persoonaan
mun provot on yleensä luokkaa vasurit sitä ja hoitsut tätä
Ja naiset sitä, jumalauta!mää en kyllä muista että olisin menny juuri koskaan kovin pitkälle kenenkään persoonaan
mun provot on yleensä luokkaa vasurit sitä ja hoitsut tätä
voi vide, oonk mää aloittanu noiVäärin. Olet aloittanut peräti kolme ketjua
http://kaksplus.fi/search.php?searchid=1595012
:ashamed:Ja naiset sitä, jumalauta!
ysimilli yrittää vaan tehä itteään tykö ääpeelleOho, täällähän melkein tapellaan!
En äänestä vasemmistoa enkä ole hoitsu ja palko on poikittain!:ashamed:
joku vasemmistoa äänestävä nainen joka on ammatiltaan hoitsu on saattanut hyvinkin oikeutetusti vetää herneet nekkuun
ysimilli yrittää vaan tehä itteään tykö ääpeelle
ei sen kummempaa
khyyyl herneet voi kiskasta myös kokoomuslainen bemarilla ajava toimitusjohtajamies jos siltä tuntuu.:ashamed:
joku vasemmistoa äänestävä nainen joka on ammatiltaan hoitsu on saattanut hyvinkin oikeutetusti vetää herneet nekkuun
No höh, mä jo ajattelin että pitääkö popcornit laittaa tulille opcorn:ysimilli yrittää vaan tehä itteään tykö ääpeelle
ei sen kummempaa
määkin oon pannu merkille että meillä ei kemiat passaa yksiin sitte yhtäänEn äänestä vasemmistoa enkä ole hoitsu ja palko on poikittain!
ei täällä oo semmosiakhyyyl herneet voi kiskasta myös kokoomuslainen bemarilla ajava toimitusjohtajamies jos siltä tuntuu.
emmä kiusaa ruutista vaan halusin asiaan selvyyden!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30357861:Mikä tämä vääntö nyt Ruutista kohtaan oikein on :O.
Puhutaan kauniilla sanoilla ettei kiusaamista hyväksytä, mutta kyllä tämä alkaa nyt minun silmääni jo siltä näyttämään Ruutista kohtaan.
ei voi tietää varmasti. jos joku haluaa ehdoin tahdoin tulla tänne vetämään palkokasveja hengityselimiin?ei täällä oo semmosia
ei voi tietää varmasti. jos joku haluaa ehdoin tahdoin tulla tänne vetämään palkokasveja hengityselimiin?
Tänne voi joutua muuten ihan vahingossakin. Päivällä googletin yhtä ammattiin liittyvää asiaa ja eiköhän ensimmäinen linkki johtanut tänne