Eli saadaan kaikki rääkätä pikkuveljeä? :vampire:No ne voi sälyttää ne isosiskoilta saamansa käskyt niille nuoremmille.
Huh huh, ikävä kyllä oon täällä ylipoistolla, enkä siis voi kuunnella :xmas:
Pikkuveljistä en ihan kunnolla tiedä, kun mulla ei oo niitä, mutta mitä oon sivusta seurannut niin pikkuveljiä saa kiusata. Ne sitten vaan siirtää aggressionsa siihen pikkusiskoon. Siinä vaiheessa en kyllä ollut enää sivustaseuraaja.Eli saadaan kaikki rääkätä pikkuveljeä? :vampire:
eeeiiii . Kyllä sentäs tää:
No pikkuveli on meillä kuopus, niin ei oo enää sille kiusattavaa. Kai se joutuu potkimaan koiraa tai jotainPikkuveljistä en ihan kunnolla tiedä, kun mulla ei oo niitä, mutta mitä oon sivusta seurannut niin pikkuveljiä saa kiusata. Ne sitten vaan siirtää aggressionsa siihen pikkusiskoon. Siinä vaiheessa en kyllä ollut enää sivustaseuraaja.
Niin mäkin oon. En mä kyllä elukoita kiusaa. On meillä kuopuksilla se hyvä puoli, että ollaan pieniä ja söpöjä ja lellittyjä. Ehkä ollaan vaan ansaittu isosisarusten simputtamiset :xmas:No pikkuveli on meillä kuopus, niin ei oo enää sille kiusattavaa. Kai se joutuu potkimaan koiraa tai jotain
Tätä voin varmaan siteerata veljelle :xmas:Niin mäkin oon. En mä kyllä elukoita kiusaa. On meillä kuopuksilla se hyvä puoli, että ollaan pieniä ja söpöjä ja lellittyjä. Ehkä ollaan vaan ansaittu isosisarusten simputtamiset :xmas:
TottakaiTätä voin varmaan siteerata veljelle :xmas:
ei haittaa.mä luukutan tätä aika usein ja miksen luukuttais kun on pirun hyvä.oon laittanut liian monta kertaa muttei vaan voi mitään.
Joan Jett - I Hate Myself For Loving You [ Original HQ ] - YouTube
musa kärryyn kiitos hyväs biisist[video=youtube;qKNZQEU81T8]https://www.youtube.com/watch?v=qKNZQEU81T8[/video]
Ystäväkirjat Mun parhaalla ystävällä on niitä tallessa ja siellä on mun kirjoituksia ala-asteikäisenä. Kohtaan "Eniten inhoan" oli tapana laittaa "hämähäkkejä, poikia ja sotaa" No, 2/3 on yhä totta :xmas:mä löysin vanhempien luota mun vanhan ystävänkirjan siis sellasen mihin ystävät sai kirjoittaa,tytyö ainakin muistaa sellaset kirjat..niin no kuitenkin,mun veli on sinne kans sit kirjottanut ja sitten kun siellä on sellanen kohta et "haluan sanoa sinulle" niin mun veli on kirjottanut sinne "että älä ole ystävä vaan pikkusisko"
Sitä aina nolotti jos mä vaikka moikkasin sitä kun tuli kavereittensa kanssa vastaan,se oli siitä niin noloa.
varsinaisia kakaroita oltu
näin että tytöt yritti pussaa ja me pojat juostiin karkuun minkä jaloista päästiinYstäväkirjat Mun parhaalla ystävällä on niitä tallessa ja siellä on mun kirjoituksia ala-asteikäisenä. Kohtaan "Eniten inhoan" oli tapana laittaa "hämähäkkejä, poikia ja sotaa" No, 2/3 on yhä totta :xmas:
mulla ei oo kun toi yks,ei siellä montaa ollut mut sen hetkiset parhaat kaverit ja opeYstäväkirjat Mun parhaalla ystävällä on niitä tallessa ja siellä on mun kirjoituksia ala-asteikäisenä. Kohtaan "Eniten inhoan" oli tapana laittaa "hämähäkkejä, poikia ja sotaa" No, 2/3 on yhä totta :xmas:
Mun veljellä on kans täntyyppinen traumaattinen kokemusAlkuperäinen kirjoittaja Mä muistan;30353221:näin että tytöt yritti pussaa ja me pojat juostiin karkuun minkä jaloista päästiin
innostu et joutu katoilel kiipee turvaan elikäs nyt tiedän ton teijän ne kulmahampaat hymiön vähän samanlainen oli meininkiMun veljellä on kans täntyyppinen traumaattinen kokemus