Kai sitä nyt kaipaa ku virallinen keppimies on niin kaukana :|myttynen taitaa ite kaivata tökkimistä...
Kai sitä nyt kaipaa ku virallinen keppimies on niin kaukana :|myttynen taitaa ite kaivata tökkimistä...
: /Kai sitä nyt kaipaa ku virallinen keppimies on niin kaukana :|
no sitten saat piiskaa...ihan vaan huvin ja urheilun vuoksi...minua ei sitten kyl tökitä
kelpaano sitten saat piiskaa...ihan vaan huvin ja urheilun vuoksi...
kyllä siskon pyyntöön pitää suostua...varsinkin jos kyseessä pikkusisko mutta kyl isommankin pyyntöö pitää suostua.käväsin siskon bileissä ja se väkisin juotti mulle pari tsihiä ja vaati että mun pitää lähteä sen tyttökavereiden kanssa baariin
kieltäydyin baarista, luonnollisestikkin
Kyllä se on niin päin, että isosiskojen tahtoja täytyy totella vaikka mikä olis. Pikkusiskoilla mitään väliä oo, ne voi vaan piipittää vieressä. (Tiedän tämän, koska olen moninkertainen pikkusisko.)kyllä siskon pyyntöön pitää suostua...varsinkin jos kyseessä pikkusisko mutta kyl isommankin pyyntöö pitää suostua.
Ei sille sitten mitään mahda, jos käy käsky korkeammalta taholta : /mulla on vaan pienempiä siskoja mutta eu... eiku frukrut ei myöntäny iltalomaa
miksei fru ois lähtenyt mukaan?mulla on vaan pienempiä siskoja mutta eu... eiku frukrut ei myöntäny iltalomaa
Entäs jos on niinku minä, eli sekä pikkusisko että isosisko? *pää räjähtää*Kyllä se on niin päin, että isosiskojen tahtoja täytyy totella vaikka mikä olis. Pikkusiskoilla mitään väliä oo, ne voi vaan piipittää vieressä. (Tiedän tämän, koska olen moninkertainen pikkusisko.)
Keskimmäiset on aina menetettyjä tapauksia.Entäs jos on niinku minä, eli sekä pikkusisko että isosisko? *pää räjähtää*
No ne voi sälyttää ne isosiskoilta saamansa käskyt niille nuoremmille.Entäs jos on niinku minä, eli sekä pikkusisko että isosisko? *pää räjähtää*
:'( Oonhan mää sen jotenki aina tienny : /Keskimmäiset on aina menetettyjä tapauksia.