The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pikkuveljistä en ihan kunnolla tiedä, kun mulla ei oo niitä, mutta mitä oon sivusta seurannut niin pikkuveljiä saa kiusata. Ne sitten vaan siirtää aggressionsa siihen pikkusiskoon. Siinä vaiheessa en kyllä ollut enää sivustaseuraaja.
No pikkuveli on meillä kuopus, niin ei oo enää sille kiusattavaa. Kai se joutuu potkimaan koiraa tai jotain :(
 
mä löysin vanhempien luota mun vanhan ystävänkirjan siis sellasen mihin ystävät sai kirjoittaa,tytyö ainakin muistaa sellaset kirjat..niin no kuitenkin,mun veli on sinne kans sit kirjottanut ja sitten kun siellä on sellanen kohta et "haluan sanoa sinulle" niin mun veli on kirjottanut sinne "että älä ole ystävä vaan pikkusisko"
Sitä aina nolotti jos mä vaikka moikkasin sitä kun tuli kavereittensa kanssa vastaan,se oli siitä niin noloa.

varsinaisia kakaroita oltu:D
 
Viimeksi muokattu:
mä löysin vanhempien luota mun vanhan ystävänkirjan siis sellasen mihin ystävät sai kirjoittaa,tytyö ainakin muistaa sellaset kirjat..niin no kuitenkin,mun veli on sinne kans sit kirjottanut ja sitten kun siellä on sellanen kohta et "haluan sanoa sinulle" niin mun veli on kirjottanut sinne "että älä ole ystävä vaan pikkusisko" :D
Sitä aina nolotti jos mä vaikka moikkasin sitä kun tuli kavereittensa kanssa vastaan,se oli siitä niin noloa.

varsinaisia kakaroita oltu:D
Ystäväkirjat :D Mun parhaalla ystävällä on niitä tallessa ja siellä on mun kirjoituksia ala-asteikäisenä. Kohtaan "Eniten inhoan" oli tapana laittaa "hämähäkkejä, poikia ja sotaa" :LOL: No, 2/3 on yhä totta :xmas:
 
Ystäväkirjat :D Mun parhaalla ystävällä on niitä tallessa ja siellä on mun kirjoituksia ala-asteikäisenä. Kohtaan "Eniten inhoan" oli tapana laittaa "hämähäkkejä, poikia ja sotaa" :LOL: No, 2/3 on yhä totta :xmas:
mulla ei oo kun toi yks,ei siellä montaa ollut mut sen hetkiset parhaat kaverit ja ope:D
sinänsä vähän ironista että ykskin kirjottanut et olet aina ystävä ja ei mnnyt kun muutama vuosi niin rupes kiusaamaan mua...en tänäpäivänäkään sano sille mitään kun vastaan tulee enkä sen työpaikalla mee lähllekkään sitä.

niin ja toiveammatissa kaikilla aina ope ja lempieläin,koira ja hevonen .
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä