The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta.

Pannullinen kaffia matkalla ruoka- aukosta alas.

Himputti. Tas vaihteeks nukkumiset on mitä on. En edes muista monesko uneton yö tää oli tällä viikolla.

Mut ei niin pahaa etteikö hyvääkin. Kun puhuitte noista elukkaforumeista, niin mä muistin, et esikoislikallahan niit on kaikenlaisia, ainakin kilppari, käärme ja jotain heinäsirkkoja, niin kävin kurkkaamassa herppinettiä. Likan nimimerkki löytyi jokseenkin laakista ja yön synkimmät tunnit meni ihan mukavasti etsien ja lukien likan kirjoituksia otuksistaan. Ne kun on hänelle hurjan tärkeitä.

Kauhee stalkkeri- isi. :ashamed:
 
Naaraat vähemmän hajuisia. Uroiden virtsa haisee, jos ei vaiha tarpeeks useesti puruja tmv, mitä ny sattuu käyttään :)
Mörttiröpön vaihdoin kerran viikkoon ja joka päivä luutusin tasot ja vähän rottiakin. Se toinen uros kusi minne sattuu, esim.riippariin toisen päälle..:headwall: samoin seiniin ja pinnoihin kiipeillessä... Häkki oli critter nation tuplana eli ei ollut sen syytä hajut että pienessä häkissä olivat.

Mä kyllä haistan nuo gerbiilitkin vaikka niiden ei pitäisi haista.. Ne on metrin levyisessä akvaariossa jossa purua noin 30cm, silti jos meen akvan lähelle, vainuan siellä elämää :LOL:
 
Mörttiröpön vaihdoin kerran viikkoon ja joka päivä luutusin tasot ja vähän rottiakin. Se toinen uros kusi minne sattuu, esim.riippariin toisen päälle..:headwall: samoin seiniin ja pinnoihin kiipeillessä... Häkki oli critter nation tuplana eli ei ollut sen syytä hajut että pienessä häkissä olivat.

Mä kyllä haistan nuo gerbiilitkin vaikka niiden ei pitäisi haista.. Ne on metrin levyisessä akvaariossa jossa purua noin 30cm, silti jos meen akvan lähelle, vainuan siellä elämää :LOL:
Minulla oli kissanhiekkaa rottien alla, toimi aika hyvin.
 
Syöty. Röyh.

Ja nyt se sit iski. Ihan tolkuton väsy. Mut jos mä nyt otan päikkärit, niin sit mä en nuku ens yönäkään, enkä sitä seuraavana.
Keksikää kiltit jotain repäisevää ja pitäkää mua hereillä kunnes taas piristyn.

Ja Inanna laittaa tietty päälleen jakkupuvun. Ja tukka nutturalle. Lehtori- look. Niih.
 
Häppödiskäppödis karvakorvat :wave:

Se on perjantaiiiii! Missä ihmeessä se tämäkin viikko meni, hätäh vaan?? Viikonloppu ihan tuossa nenännöpökän edessä kikattelemassa, ai juku vieköön :D

Pistetäänkös kuulkaas tsufeet tulemaan ja suuta makiaksi, niin jaksetaan rairairaikata tämäkin päivä ehtoon puolella ja hyvinkin :p :)

Hei- paiskoon vielä tommosenkin viisun tuohon peräkukoksi, ja ei, ei ole unilaulusta kyse kuitenkaan :
Jani Wickholm - Sininen tie (UUTUUS!) - YouTube
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä