Vähän piti piiskata, mut muuten aika kiltti meininki.oottehan muistaneet olla kiltisti vaikka mää en oo juurikaan joutanut vartioimaan keskustelun ylevää moraalia?
Vähän piti piiskata, mut muuten aika kiltti meininki.oottehan muistaneet olla kiltisti vaikka mää en oo juurikaan joutanut vartioimaan keskustelun ylevää moraalia?
Liian rajua mulle just nyt.Kuten isossa kirjassa sanotaan, anna meille meidän joka-aamuinen Kouvostomollimme:
Mörttiröpön vaihdoin kerran viikkoon ja joka päivä luutusin tasot ja vähän rottiakin. Se toinen uros kusi minne sattuu, esim.riippariin toisen päälle..:headwall: samoin seiniin ja pinnoihin kiipeillessä... Häkki oli critter nation tuplana eli ei ollut sen syytä hajut että pienessä häkissä olivat.Naaraat vähemmän hajuisia. Uroiden virtsa haisee, jos ei vaiha tarpeeks useesti puruja tmv, mitä ny sattuu käyttään
Minulla oli kissanhiekkaa rottien alla, toimi aika hyvin.Mörttiröpön vaihdoin kerran viikkoon ja joka päivä luutusin tasot ja vähän rottiakin. Se toinen uros kusi minne sattuu, esim.riippariin toisen päälle..:headwall: samoin seiniin ja pinnoihin kiipeillessä... Häkki oli critter nation tuplana eli ei ollut sen syytä hajut että pienessä häkissä olivat.
Mä kyllä haistan nuo gerbiilitkin vaikka niiden ei pitäisi haista.. Ne on metrin levyisessä akvaariossa jossa purua noin 30cm, silti jos meen akvan lähelle, vainuan siellä elämää
Mekon?Daidaidai.
Oon tässä pakkailu, siivoilu, leipomis ja nimiäisstressissä unohtanut stressata siitä mitä puen päälleni! :O
oooaaaarfgh!!!
MITÄ MÄ PUEN PÄÄLLENI!?
mulla on tosi vähän mekkoja, ja ne mitä on on joko maksimekkoja tai liian minejä kesämekkojaMekon?
Vaatteet.. :xmas:Daidaidai.
Oon tässä pakkailu, siivoilu, leipomis ja nimiäisstressissä unohtanut stressata siitä mitä puen päälleni! :O
oooaaaarfgh!!!
MITÄ MÄ PUEN PÄÄLLENI!?