Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30315498:Pikkusieluista porukkaa kerrassaan moisella foorumilla :vampire:.
Onneksi me emme ole.
Jotkut eläinharrastajat ottaa vaan välillä vähän liian vakavasti
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30315498:Pikkusieluista porukkaa kerrassaan moisella foorumilla :vampire:.
Onneksi me emme ole.
Jotkut eläinharrastajat ottaa vaan välillä vähän liian vakavasti. Itekin oon harrastaja, mutta en viihdy missään foorumeilla kun niissä saa aina paskaa niskaansa jos sanoo yhdenkin väärän sanan. Ja ite kun tykkään ehkä välillä vitsailla, niin ei siitä hyvää seuraa jos ympärillä on vaan tosikkoja...
Täällä saa olla onneksi rento oma itsensä.
Tyyliin mitä virikkeeksi käärmeen terraan? No miten olis pari gerbiiliä..![]()
Jotkut eläinharrastajat ottaa vaan välillä vähän liian vakavasti. Itekin oon harrastaja, mutta en viihdy missään foorumeilla kun niissä saa aina paskaa niskaansa jos sanoo yhdenkin väärän sanan. Ja ite kun tykkään ehkä välillä vitsailla, niin ei siitä hyvää seuraa jos ympärillä on vaan tosikkoja...
Täällä saa olla onneksi rento oma itsensä.
Kuulemma monilla miehillä on hyvin koulittu sisään-ulos refleksi
Turkulainen seksiopas:
1. Sisään
2. Ulos
3. Toistetaan tarvittaessa
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30315534:Todellisuudessa
1. sisään
2. ulos
3. pyyhkäisy verhoihin
4. röökille
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30315540::ashamed:
Sietääkin punastella! Piiskaa pitäis antaa.
Sietääkin punastella! Piiskaa pitäis antaa.
DeeDeeÄrrällä on automaattisensuurinäppäimistö!
Ai nyt se näkyy![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30315594:Aika rajun asun valitsit :O
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30315587:Sietää ollakkin moisella irstailijalla.
Toista se on meillä siveyden sipuleilla :saint:
Mitä, mun oloasu.
Liikaa kangasta.