Älä nyt kirjaimellisesti sit toteuta tota työmiehen lauantaitavihdoinkin työviikko paketissa.
Irwin Goodman - Työmiehen lauantai - YouTube
ei pysty kun ei kerkee sauna ihan viideksi lämpiään.Älä nyt kirjaimellisesti sit toteuta tota työmiehen lauantaita
No mut se on hyvä niin ei mee loppuiltakaan sit putkassa.ei pysty kun ei kerkee sauna ihan viideksi lämpiään.
pasta carbonaraaAlkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30282183:Mutta nyt paluu arkeen, pitäis ruokakin tehdä. Mietin josko tekis lasagnen, olis ainaki helppo ruoka. Mitäs muilla syödään tänään?
2 viikkoa pötköön.Hmmm,kummin te tekisistte,mä en osaa päättää 2viikkoa lomaa niin pitäisitkö viikko-viikko systeemillä vai heti 2viikkoa? ja pitäisitkö lokakuun lopusta sen vai loka-marraskuun vaihteessa jos olis 2viikkoa putkeen. mä ehkä pitäisin 2viikkoa putkeen mut en ole päättänyt et millon...ja ensviikolla se pitää ilmottaa.
näin mäkin ajattelin mutta en tiedä sit et millon...ehkä sit kuitenkin loka-marraskuun vaihteessa...no onneks mulla on vielä hetki aikaa miettiä. Sitten vaan lomamatkkalle...ihan varmaan joo2 viikkoa pötköön.
: / :hug:
olisin muuten voinut auttaa mutta olen hiukan loukkaantunut kun eilen vaan painoit lujaa kaasua ja ajoit ohiNo ei tainnut olla kukaan vapaaehtone menen siis yksin ja yritän suoriutua jotenkuten.
Mäki aion illalla tsihauttaa! Ehkä se rentouttais mun kyljenTsih!