The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ikiuni
[QUOTE="sivustaseuraaja";30281713]Niin kun ei varattu nainen voi enää estoitta flirttailla ja herutella tissikuvillaan kun jää kiinni teoistaan.[/QUOTE]

Ei ole tuon takia. Aika ilkeästi sanottu. Mulla oli univelkaa työviikon jälkeen. Mä jotain juttelin täällä eilen mutta ei niihin kukaan regoinut.

Ja onhan se nyt selvää että varattu ei tee joitakin asioita mitä sinkut tekee. :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta mussukat! :wave:

Täällä oli aamupalana litra kahvia, sit kävin kaupassa, söin rahkan, lähen salille, siivoon, pesen pyykkiä ja illaksi kattomaan ukkokullan keikkaa. Siitä on lauantai tehty. Lupasin huutaa lavan edessä "paita pois", ukkokulta lupasi huolehtia että mut heitetään ulos.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja (Laura)
"sivustaseuraaja"
Ei ole tuon takia. Aika ilkeästi sanottu. Mulla oli univelkaa työviikon jälkeen. Mä jotain juttelin täällä eilen mutta ei niihin kukaan regoinut.

Ja onhan se nyt selvää että varattu ei tee joitakin asioita mitä sinkut tekee. :D
Eli sulla ei ole muita jutun aiheita niin ei ole mitään mistä jutella. Ihan rauhassa voit näin uskotella. Uskokokoon ken tahtoo!
 
Mulla on aamupalana ollu pelkkä kahvi, näin se taas hyvin alkanu dietti kusi viikonloppuun :LOL: Emmä siitä enää jaksa ressailla ees, koitan syödä suht silleen ku kuuluukin, ei haittaa vaikka välillä lipsahtelee.

Mun isä tulee hakeen pojat parin tunnin päästä. Ottaa kyläileen sinne päiväksi, ois yöksikin ottanu, mutta ei nuo halua jäädä, nii ei voi pakottaa.. Onhan se päiväkin omaa aikaa ihan hyvä juttu :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä