olen samaa mieltä..ostetaanko yhteinen tiskikonetiskaaminen on kyllä typerää. sit kun kaikki on pesty ja tekee jotain sapuskaa henkensä pitimiksi niin alkaa taas sama tiskaaminen. vaihdan kyl noutoruokaan.
olen samaa mieltä..ostetaanko yhteinen tiskikonetiskaaminen on kyllä typerää. sit kun kaikki on pesty ja tekee jotain sapuskaa henkensä pitimiksi niin alkaa taas sama tiskaaminen. vaihdan kyl noutoruokaan.
vilauta enskerralla vähän niin jarrutanolisin muuten voinut auttaa mutta olen hiukan loukkaantunut kun eilen vaan painoit lujaa kaasua ja ajoit ohi
mulla oli muttei mahtunut tän kämpän kaappiin ja myin pois.olen samaa mieltä..ostetaanko yhteinen tiskikone
no otetaanko yhteinen asuntolaina niin saa isomman kaapin mihin se mahtuumulla oli muttei mahtunut tän kämpän kaappiin ja myin pois.
montakos tsihiä olet juonutno otetaanko yhteinen asuntolaina niin saa isomman kaapin mihin se mahtuu
eka menossa ja siitäkin ehkä 4hörppyä. Miteni?montakos tsihiä olet juonut
pesitkö selällä vessan?
Ai tällänen meininki. Taisit jo kulauttaa ne tsihit
Tinku vasta. Mä en oo vielä avannut ensimmäistäkään tsihiä ja tissit pysyy paidan alla :saint::wave: Täällähän on jo vaudissa porukat..
Tsih x 2. Väsyttää.
No ajattelin jos tää vähän tois porukkaa tänne ketjuun kun on niin hemmetin hiljasta.Ai tällänen meininki. Taisit jo kulauttaa ne tsihit
Eiköhän ruutis kohta vainua, että jotain mehevää on tekeillä.No ajattelin jos tää vähän tois porukkaa tänne ketjuun kun on niin hemmetin hiljasta.
Tinku vasta. Mä en oo vielä avannut ensimmäistäkään tsihiä ja tissit pysyy paidan alla :saint:
Varmaan tuo Thorlauta jos synkät ajatukset tarkoittavat laittomia ketkuja ja metkuja.Mistä saada anonyymiä keskusteluapua (nettikirjoittelua) jos ajatukset on tosi synkät?
No tota, ihan perinteistä masennussynkkyyttä, lopullista sellaista...Varmaan tuo Thorlauta jos synkät ajatukset tarkoittavat laittomia ketkuja ja metkuja.