Öitä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30258365:Mie kömmin kanssa unille. Öitä :kiss:.
Öitä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30258365:Mie kömmin kanssa unille. Öitä :kiss:.
Minäkään en tapailisi naista jolla ei ole itsestään muuta sanottavaa kuin ruma ja kamala paska. Naisella pitää olla itsevarmuutta ja itsekunnioitusta. Huono itsetunto ja katkeruus ovat puistattavia ominaisuuksia joita itse juoksisin karkuun.:'( Ei tästä mitään tule,kukaan mua halua. ruma ja kamala paska ihminen vaan. montako iskua sitä oikeen kestää. millään muotoa ei mikään onnistu.
miks vitussa edes sit kysyy mitä kuuluu jos ei kerta edes kiinnosta.
Lääkäri poraa ohi( on porannutkin ikeneen, kauhea sotku)Laura..Mitä pelkäät hammaslekurissa?
Mutta dormicumia ei. Joten se siitä vuodeksi.Laura, puudutteen voi antaa myös raskaana olevalle.
Ok ja huomenta.Mutta dormicumia ei. Joten se siitä vuodeksi.
Huomenta. Iltavuoro tänään ja laiskottaa lähteä kun olin viikon pitkällään...Ok ja huomenta.
Ollut jo kohta tunnin töissä ja täällä on autiota. Kaikki aamuhommelit on tehty ja nyt on aikaa kahvitellaHuomenta. Iltavuoro tänään ja laiskottaa lähteä kun olin viikon pitkällään...
laitakko parkettii vai mitä?Huomenta ketjuun ja mukavaa päivää.
Keittiönlattian remontti alkoi ja huomenna tulee uus jääkaappi.
oon jotenki joutunu käsitykseen että et oo mikään himopakastelija joten CMinkä näistä valitsisit?
Lähtötilanne: pakastin on vaihdettava ja nykyinen on täyskorkea.
Vaihtoehdot:
A) uusi täyskorkea pakkanen
B) puolikas ja päälle saadaan kaappi eli lisää säilytystilaa
C) jääkaappipakastin, koska jääkaappi on samaa ikäluokkaa ja sekin voi hajota. Jääkaapin tilalle saisi sitten ison kaapin säilytystilaksi.
no laminaatinko aattelit naputella?Krut, ei Tuu parkettia, ei nää vuokratalot sellaisia maksa.
Se ois munki vaihtoehto, mutta ei olla yhtä mieltä puolison kanssa. Himottais ihan sikana tehdä lisää säilytystilaa keittiöön.oon jotenki joutunu käsitykseen että et oo mikään himopakastelija joten C
ei pakastimista ole ennenkään tarvinnut ukon mielipidettä kysyäSe ois munki vaihtoehto, mutta ei olla yhtä mieltä puolison kanssa. Himottais ihan sikana tehdä lisää säilytystilaa keittiöön.