The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
"martti"
:'( Ei tästä mitään tule,kukaan mua halua. ruma ja kamala paska ihminen vaan. montako iskua sitä oikeen kestää. millään muotoa ei mikään onnistu.

miks vitussa edes sit kysyy mitä kuuluu jos ei kerta edes kiinnosta.
Minäkään en tapailisi naista jolla ei ole itsestään muuta sanottavaa kuin ruma ja kamala paska. Naisella pitää olla itsevarmuutta ja itsekunnioitusta. Huono itsetunto ja katkeruus ovat puistattavia ominaisuuksia joita itse juoksisin karkuun.
Ulkonäköäsi en voi kommentoida kun et ole kuvaasi täällä esitellyt, mutta muiden ketjulaisten puheita olen saanut käsityksen ettet ihan susiruma sentään ole, joten miehettömyytesi johtuu todennäköisesti tuosta vinkutinkuasenteestasi.

Ei muistella pahalla.
 
Huomenta ketjuun ja mukavaa päivää. :)
Keittiönlattian remontti alkoi ja huomenna tulee uus jääkaappi.
 
Huomenta :)!

Satumaisen ihana näkymä avautuu ikkunoista - upea sumuinen hämyisyys ja yhden yön jälkeen on koivut taikoneet itsellensä huikean kirjavankukertavan vihreäkeltaisen mekon :heart:

Torstai toivoa täynnä - tällä kertaa todella isosti. Elo heittää käsiinsä isoja asioita ja vielä isompia kysymyksiä - oikeiden ratkaisujen ja siirtojen tekeminen pistää mietintämyssyn ylikuumennukselle. Mutta - nämäkin asiat vierivät kohti sitä loppuselvitystä, joten nöy vöriis :). Kuten sanottua - tilanne kerrallaan.

Oikein mukavaa päivää :kiss:!
 
Minkä näistä valitsisit?

Lähtötilanne: pakastin on vaihdettava ja nykyinen on täyskorkea.

Vaihtoehdot:
A) uusi täyskorkea pakkanen
B) puolikas ja päälle saadaan kaappi eli lisää säilytystilaa
C) jääkaappipakastin, koska jääkaappi on samaa ikäluokkaa ja sekin voi hajota. Jääkaapin tilalle saisi sitten ison kaapin säilytystilaksi.
 
Minkä näistä valitsisit?

Lähtötilanne: pakastin on vaihdettava ja nykyinen on täyskorkea.

Vaihtoehdot:
A) uusi täyskorkea pakkanen
B) puolikas ja päälle saadaan kaappi eli lisää säilytystilaa
C) jääkaappipakastin, koska jääkaappi on samaa ikäluokkaa ja sekin voi hajota. Jääkaapin tilalle saisi sitten ison kaapin säilytystilaksi.
oon jotenki joutunu käsitykseen että et oo mikään himopakastelija joten C
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Kruttis, en mie tee, remonttimies laittaa :) Siis sellaisen, näyttää paksulta matolta, äh oliko laminaattia, muovimattoa vai mitä lie ? Joo en tiiä yhtään mittään noista materiaaleista.Parketin sentään erotan :)
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä