The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Odotatko sää? Kaksoset on kuule kätevät, ne menee monesti paljon pienempää tilaan kun kaksi yksistä :cool: Meillä nukkuivat ihan vauvana samassa pinniksessä ja nyt isompana kerrossängyssä.
Just sain tietää että odotan. Parin vuoden yrittämisen, keskenmenon ja kasvaimen jälkeen aloin syömään ehkäisypillereitä ja kas! Sehän tepsi! :D nyt on viikkoja jotain kuusi tai sinnepäin.
 
Jänniä miten nuo seurustelujutut menee. Siskoni on aina ollut sinkku vaikka yritystä on kyllä ollut eikä möyrötä kotona vaan tapaa ihmisiä paljon. Itse en ole koskaan ollut yksin sen jälkeen kun oli eka poikakaveri yläasteella. Vaikka olisin halunnutkin olla, niin aina oli joku säätö josta juttu vaan syveni. En liiku missään. Kuvernaattorin tapasin kun kaveri oli sen kanssa juomassa ja mies valitti kun ei oo kunnon tyttöjä nykyisin, niin kaverini yllytyksestä ne haki minut kotoa baariin josta sitten lasi lasin jälkeen alkoi juttu luistaa paremmin ja paremmin :D

Uskon että asioilla ja ihmisillä joita tapaamme on tarkoitus ja oma aika sekä paikka. En yhtään usko sattumaan, vaan pelkkään suunnitelmalliseen kohtaloon. Kaikella on tarkoitus sielumme kehityksessä. Silloin kun on "sen oikean aika", se tulee helposti eikä vaadi pakottamista tai säätöä.

Huh ku oli deeppii. Ihan hengästyttää.. :D
 
kaipa mulle suotu onni oli exän kanssa ne vuodet mitä se kesti ja loput elämästä sitten yksin. olen yrittänyt ja ollut yrittämättä eikä mikään kestä jos edes alkaakaan. viimeksi kun ihastuin ihastuin niin täpöllä etten varmaan kertaakaan sitten exän ja sekin meni metikköön koko homma. se se vasta harmittikin.
 
kaipa mulle suotu onni oli exän kanssa ne vuodet mitä se kesti ja loput elämästä sitten yksin. olen yrittänyt ja ollut yrittämättä eikä mikään kestä jos edes alkaakaan. viimeksi kun ihastuin ihastuin niin täpöllä etten varmaan kertaakaan sitten exän ja sekin meni metikköön koko homma. se se vasta harmittikin.
Kultapieni, sä oot ihan liian nuori heittämään hanskoja tiskiin! :hug: entä jos annat olla ja keskityt ihan muuhun. Anna elämän sitten yllättää kun sen aika on. =)
 
Kultapieni, sä oot ihan liian nuori heittämään hanskoja tiskiin! :hug: entä jos annat olla ja keskityt ihan muuhun. Anna elämän sitten yllättää kun sen aika on. =)
no enkä ole kun vanha akka jonka aika loppuu kesken! olen antanut olla eikä se ole mitään yllättänyt. vuodet vaan vierii ja joka vuosi huomaan et hups,taas meni vuosi yksin eikä ketään.

mä haluan vaan rakastaa ja olla rakastettu.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä