Ei se sitte ollu sun arvoinen.vastas viestiin ja sano ettei kannata.
olen ollut jo niin kauan yksinrimaa ei saa ikinä laskea. ei pidä tyytyä johonkin mitä ei oikeasti halua. parempi itekseen. ja täällä sentään puhuu kokemus.
tämä helpotti elämää, pojallakin on vielä mahdollisuus.Ei se sitte ollu sun arvoinen.
Äläkä välitä söpöydestä, tuo minunki ukko on ruma ku synti mutta se on mukava ihminen ja saa mut nauramaan
frukrut vois uskoakseni sanoa samaa...Äläkä välitä söpöydestä, tuo minunki ukko on ruma ku synti mutta se on mukava ihminen ja saa mut nauramaan
Tuossa on oikein hyvät ominaisuudet :heart:Ei se sitte ollu sun arvoinen.
Äläkä välitä söpöydestä, tuo minunki ukko on ruma ku synti mutta se on mukava ihminen ja saa mut nauramaan
en tajua minäkään.en tajuu että miten noin ihana kuin yinksu ei löydä itelleen äijänkörilästä
jos oisin nuorempi ja vapaampi niin kävisin päälle kuin yleinen syyttäjä
Varmasti sanoisi.frukrut vois uskoakseni sanoa samaa
yksinolosta pitää nauttia, tuut kaipaamaan sitä sit kun jonkun söpöliinin löydät.olen ollut jo niin kauan yksin
mitäköhän ne miehet naisessa sitten haluaa... muutakon tissit ja ne pari reikääEi se sitte ollu sun arvoinen.
en varmasti tule kaipaamaan. tässä on ollut yksinäisyyttä jo ihan liikaa. kuolenkin yksin.yksinolosta pitää nauttia, tuut kaipaamaan sitä sit kun jonkun söpöliinin löydät.
ai mun kans vai?en tajua minäkään.
ja sä olet kyllä niin:heart: vaikka välillä meinaa käpy palaa sunkin kanssa
keskustelukumppanin ja parhaan ystävän.mitäköhän ne miehet naisessa sitten haluaa... muutakon tissit ja ne pari reikää
a) pillua (helppo)mitäköhän ne miehet naisessa sitten haluaa...
juu:xmas:ai mun kans vai?
vaikka oon aina valmiina kaikkeen tuhmaan
:hug: voi sinuu.en varmasti tule kaipaamaan. tässä on ollut yksinäisyyttä jo ihan liikaa. kuolenkin yksin.
Just sain tietää että odotan. Parin vuoden yrittämisen, keskenmenon ja kasvaimen jälkeen aloin syömään ehkäisypillereitä ja kas! Sehän tepsi! nyt on viikkoja jotain kuusi tai sinnepäin.Odotatko sää? Kaksoset on kuule kätevät, ne menee monesti paljon pienempää tilaan kun kaksi yksistä Meillä nukkuivat ihan vauvana samassa pinniksessä ja nyt isompana kerrossängyssä.
:kiss::hug: voi sinuu.
kun minä teen noin tässä rivarissa niin naapurit huutaa et mitä vatttua nyt taas. toisaalta, ehkä ne vaan häkeltyy pojan upeasta kropastaOnkohan miulle tulossa jotku vaihdevuodet ku hirvee hiki puski yhtäkkiä..pakko heittää vaatteet tai mennä partsille hetkeks viilentymään.
kun minä teen noin tässä rivarissa niin naapurit huutaa et mitä vatttua nyt taas. toisaalta, ehkä ne vaan häkeltyy pojan upeasta kropasta
Kultapieni, sä oot ihan liian nuori heittämään hanskoja tiskiin! :hug: entä jos annat olla ja keskityt ihan muuhun. Anna elämän sitten yllättää kun sen aika on. =)kaipa mulle suotu onni oli exän kanssa ne vuodet mitä se kesti ja loput elämästä sitten yksin. olen yrittänyt ja ollut yrittämättä eikä mikään kestä jos edes alkaakaan. viimeksi kun ihastuin ihastuin niin täpöllä etten varmaan kertaakaan sitten exän ja sekin meni metikköön koko homma. se se vasta harmittikin.
no enkä ole kun vanha akka jonka aika loppuu kesken! olen antanut olla eikä se ole mitään yllättänyt. vuodet vaan vierii ja joka vuosi huomaan et hups,taas meni vuosi yksin eikä ketään.Kultapieni, sä oot ihan liian nuori heittämään hanskoja tiskiin! :hug: entä jos annat olla ja keskityt ihan muuhun. Anna elämän sitten yllättää kun sen aika on. =)