KävisEi ku tämän tyyppinen.
KävisEi ku tämän tyyppinen.
Niitten muovikatteiden korjaaminen maalausta varten on muuten sit pikkusen veemäistä hommaa. Hyi.kaikenmaailman muovimopoja.
Ukosta niin väliä vaan se auto.Taijan pitää sen ihan vain itelläni
voisit lähteä vähän sunnuntai ajelee tännepäin,vaikka jo tänä iltana.kyydit kyllä annan mieluusti
siis mun kesäauttolla
Niillä taitaa olla pesä jossain lähellä.Voi stna! oon seurannut tossa et lentääkö amppareita, ni hiljasta ollut ja päätin et vien pyykit partsille niin eikö stana heti pölähtänyt yksi siihen ympärille leijailemaan.Siihen jäi pyykit ja kauheella kiireella sisään ja ovi kiinni. Vittu!
Kultapieni kun ei ne pimpiäiset tee mitään. Tarkista ettei siellä partsilla oo pesää, mulla meinas kerran tehä siihen partsin pöydän alle kodin.Voi stna! oon seurannut tossa et lentääkö amppareita, ni hiljasta ollut ja päätin et vien pyykit partsille niin eikö stana heti pölähtänyt yksi siihen ympärille leijailemaan.Siihen jäi pyykit ja kauheella kiireella sisään ja ovi kiinni. Vittu!
Kyydissä on tylsää, mieluummin ajaa itseTahtois joskus moottoripyörän kyytiin
Tässä oli pesä mut se hävitettiin jo kuukaus sitten.Ettiiköhän ne sitä vielä,eikai ne nyt enää muistais missä se pesä on ollut?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30165183:Niillä taitaa olla pesä jossain lähellä.
Pistäähän ne! Ja tässä oli pesä mutta kuten todettu niin se hävitettiin ja en oo ainakaan huomannut uutta kun ihan vainoharhasesti käyn vähän väliä tarkistamassa onko uutta.Kultapieni kun ei ne pimpiäiset tee mitään. Tarkista ettei siellä partsilla oo pesää, mulla meinas kerran tehä siihen partsin pöydän alle kodin.
Mie taas sanoisin päinvastoinUkosta niin väliä vaan se auto.
Onhan ne kivan futuristisen näköisiä vempeleitä, mutta kyllä itse arvostan tuommoista metallista laitosta. Ei tarvi pelätä että palaset lentelee kun vähän työntää liian likelle seinää.Niitten muovikatteiden korjaaminen maalausta varten on muuten sit pikkusen veemäistä hommaa. Hyi.
Mul on jo mies ei siihen muita tarvita.Mie taas sanoisin päinvastoin
Varmasti noinKyydissä on tylsää, mieluummin ajaa itse
En mä olekaan ostamassa, puhuin vaan kyytiin pääsemisestäOnhan ne kivan futuristisen näköisiä vempeleitä, mutta kyllä itse arvostan tuommoista metallista laitosta. Ei tarvi pelätä että palaset lentelee kun vähän työntää liian likelle seinää.
no ei muakaan ole ku kerran kun astuin sen päälle mutta kun en voi sietää niitä ja se on automaattinen reaktio et rupeen kiljuu ja juoksemaan ympyrää ja huitomaan.No ei mua ole ko kerran elämässä amppari pistäny, sillonki yritin huitoa sitä. Eli oma vika.
Minnuu on. Oli ryökäle hiipinyt kerran yöllä peiton alle ja kun unissani liikahdin niin pistihän se. Ja koko jalasta lähti tunto useammaksi tunniksi. Mutta mie oon vähän allerginen noille ötököille. Nytkin on itikat käynyt kuppaamassa yöllä nilkkaa ja mie tuun hulluksi tästä kutinasta .No ei mua ole ko kerran elämässä amppari pistäny, sillonki yritin huitoa sitä. Eli oma vika.
Mua on kans vaan kerran joskus pienenä.No ei mua ole ko kerran elämässä amppari pistäny, sillonki yritin huitoa sitä. Eli oma vika.