The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Täytyy vähän kehua meidän aamua. Olin eilen aivan tajuttoman väsynyt ja nukahdin sohvalle. Kun heräsin, siirryin omaan sänkyyn nukkumaan ja taju veks puol seiskaan asti. Kävin keittiössä juomassa ja ihmettelin, miks muksu nukkuu sohvalla ja mies irtopatjalla keittiön lattialla. Jatkoin unia ja ysiltä heräsin.
Mies oli todennut mun olevan niin väsy, että muksun aloittaessa yöllisen huudon (näki pahaa unta ) katsoi parhaammaksi siirtya muualle etteivät häiritse :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
olipa mukava käyä pitkästä aikaa kaahaamassa moottoripyörällä

ei vaan ole noissa pojan S/M renkaissa ihan sitä pitoa hiekalla mitä niissä krossirenkaissa mitä ite oon ruukannu käyttää
Anteeks missä? :O



Saanks mä tässä välissä leijua leideille et viikon päästä meikä on taas kruisailemassa jaggen kyydissä :cool: vaikka en niin autoista muuten välitäkään, mutta jos tällä saa kateutta herätettyä niin i'll do it!
 
Voi stna! oon seurannut tossa et lentääkö amppareita, ni hiljasta ollut ja päätin et vien pyykit partsille niin eikö stana heti pölähtänyt yksi siihen ympärille leijailemaan.Siihen jäi pyykit ja kauheella kiireella sisään ja ovi kiinni. Vittu!:mad:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä