The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt on lettunen ilmoitettu partioon ja futikseen. Futiksesta tyttö on marissut jo ties kuinka pitkään niin nyt saa sitten kokeilla syksyn ajan että onko oma juttu. Lätkääkin se halusi pelata, sitä sai myös kokeilla - se olisi vaatinut hiukkasen enempi keskittymistä kuin mitä meidän neidiltä löytyi kypsässä neljän vuoden iässä. Partio on varmasti mieleinen, älykkölapsihan tuo on ja tykkää kaikista kädentaitojutuista niin siellä sitten vaan keräämään solmumerkkiä ja leipomismerkkiä ja merenkulkumerkkiä ja ties mitä.

Partio mukavasti bussimatkan päässä ja taittuu myös pyörällä, jahka uskalletaan päästää häsläämään liikenteen sekaan renkailla. Futiskenttä on parin kilometrin päässä, sinne sitten sunnuntai- ja maanantai-iltaisin iltalenkille vaunuttelemaan ja kannustamaan likkaa.

Siis mä en tajua. Mä alan lähestyy kolmeakymppiä ja oma talo pitäisi saada, lapselle harrastuksia ja musta kannustava mamma kentän laitaan, koulun vanhempainjärjestöön tms. ajattelin ilmoittautua, tupakoinnin olen lopettanut, juoksukengät ostin, perunakaan ei enää maistu että karppauskin käynyt mielessä.

Tätäkö tää on kun aikuistuu? Kaikki nää valinnat tuntuu tosi hyviltä ja luonnollisilta ja sillee ettei malttais odottaa edes että pääsis ytimeen - viisi vuotta sitten olisin puukottanut itseäni aivoihin jos olisin hairahtanut ajattelemaan että tällainen elämä vois olla just mun juttu.

Ohhoh.
 
Tämäpä totta, mutta onni myös - oishan se paha paikka, jos kaikki pysähtyis vain murehduksen kohdalle. Koska joutuu väkisinkin jatkamaan hengitystään ja olemistaan, niin se helpotuskin siihen omaan asiaan voi tulla nopeammin elämän soljumisen vuoksi.

Koetahan sinäkin siellä...hengitellä :kiss:
Jos se pysähtyisi, niin ainakin tulisi edes illuusio vaikutuksen mahdollisuudesta :LOL:
 
IhQ
Niinno, edelleenkin sanon silti että voin kyl toimia kuuntelevana korvana jos joku haluaa harmituksistaan avautua...en välttis osaa auttaa mut lukea osaan.
Josko nuo omat ongelmat jäis hetkeks taka-alalle kun muiden juttuja lukee.
 
kahvikirahvi
Meikällä on tullu vaan sellai oivallus elämästä, että sehän on tässä ja nyt. Oon nykyään sinut itseni kanssa, ei jaksa ressata turhia kun tiiän että asiat järjestyy aina tavalla tai toisella. Ja positiivista asennetta seuraa usein positiivisia asioita. Materialismin tavoittelukaan ei tunnu enää tärkeältä kun se hyvä fiilis tulee sisältä päin.
Ja ihmissuhteet, siinähän sitä on seikkailua kerrakseen kun yrittää kohdata ihmisen jota jaksais katsella enemmänkin kun parien treffien verran, mutta eipä ahdista ajatus siitäkään vaikka ittekseen vanhenisin ja pääsisin sit isompana toteuttamaan vain itseäni, oman mieleni mukaan.
En tiedä miksi tämmöistä kutsutaan, mutta aikuistumista en oo vielä valmis tunnustamaan tässä iässä.

Tän syvällisemmäksi en nyt jaksa heittäytyä, keitän lisää kahvia ja meen sitten perunapesun jälkeen mylläämään pihaa.
 
Ei auta, se on nyt justiinsa mentävä ja otettava päivästä kunnon kouratuntumaa :wave:

Sapuskan valmisteluihin kiiruhdan ja siinä välissä aloitan silittämisoperaatiota, pesukoneen laitoin just töihinsä. Ihmisten ilmoille pitäs joutaa vielä, mä kun olin siinä uskossa, että kaikki hankinnat ois jo tehtyinä, niin paiskonmarjaset :snotty:

Meijen naapurit muuten lahjoitti aimo läjän kesäkurpitsoja :O :p...ja siihen samaan meikäläisen ällistykseen he heitti, että he antaa vielä tuonnempana kesäkurpitsaakin jahka kasvavat valmiiksi :O, kun heilläkin satokausi parhaimmillaan ja niin runsaana etteivät millään saa kahdestaan kaikkea "tuhotuksi"...

Eli mä sitten taida urakalla pussittaa ja pakastaa ja pussittaa ja pakastaa...kyllä musta kohta kunnon martta tullee :rolleyes: :D

Mutta - koikelis moikkelis :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Freeze harmaana
Ei auta, se on nyt justiinsa mentävä ja otettava päivästä kunnon kouratuntumaa :wave:

Sapuskan valmisteluihin kiiruhdan ja siinä välissä aloitan silittämisoperaatiota, pesukoneen laitoin just töihinsä. Ihmisten ilmoille pitäs joutaa vielä, mä kun olin siinä uskossa, että kaikki hankinnat ois jo tehtyinä, niin paiskonmarjaset :snotty:

Meijen naapurit muuten lahjoitti aimo läjän kesäkurpitsoja :O :p...ja siihen samaan meikäläisen ällistykseen he heitti, että he antaa vielä tuonnempana kesäkurpitsaakin jahka kasvavat valmiiksi :O, kun heilläkin satokausi parhaimmillaan ja niin runsaana etteivät millään saa kahdestaan kaikkea "tuhotuksi"...

Eli mä sitten taida urakalla pussittaa ja pakastaa ja pussittaa ja pakastaa...kyllä musta kohta kunnon martta tullee :rolleyes: :D

Mutta - koikelis moikkelis :wave:
...uuuh...ajatukset sinkoilee miten sattuu ja sormet viipottaa...siis meillä ois vielä mahkuja saada semmonen iso oranssinen tavis kurpitsa...nyt jo saatiin sitä kesäversiota :D

Joo, morjens vaan :D - mä poistun häröilemään toisaalle ja pitämään ihmisiä elämän syrjässä kiinni, kun pääsevät/joutuvat tänäänkin nauramaan mulle :D
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä