The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Se on.Eilenkin tai siis tänään kun menin nukkumaan niin kun suljin silmät niin se kuva iski heti ja tuli ahdistus kun ei voinut alkaa nukkumaan.Pakko oli laittaa valot ja pyöriä ja hyöriä sängyssä kun ei uni tullut.
Yleensä jos mieltä painaa ja pitäs alkaa nukkumaan, on ihan hyvä idea katsoa jotain turhaa töllöstä ettei ajatukset mene ikäviin juttuihin.

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30138749:
:hug: Luuletko, että pienet päiväunet onnistuisi myöhemmin?
En oo varma ehinkö, ku meillä on tänään menoa, mutta tosiaan viiminen yö edessä, nii eiköhän se mee tossa sitte, vaikka päällään seisten. Toivottavasti ens yönä olis vähän enempi tekemistä, ku muina öinä. Vehkeet on vittuillu sen verta paljon, että alkaa oleen henkisesti koko konemiehistölle raskaita öitä, viime yö oli ihan hirvee, mut se kuuluu tohon työhön, enkä mä tosiaan kyllä vaihtais ainakaan enää ravintola-alalle takasin :)

Oon mä kyllä kade kehä kolmosen ulkopuolella asuville siinä suhteessa, että teille tulee huikeita ukkosia. Tuntuvat aina kiertävän stadin totaalisesti ja täällä sitä sitten kärvistellään. Eilen taivas murisi pari kertaa illalla ja ripotteli heikosti vettä (ja just silloin kun olin matkalla kaupasta kotiin vaunujen kanssa, tietty), enkä oikein jaksa toivoa että tänäänkään päästäisiin nauttimaan kunnon ukkosesta. Mälsää.

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30138824:
En oo varma ehinkö, ku meillä on tänään menoa, mutta tosiaan viiminen yö edessä, nii eiköhän se mee tossa sitte, vaikka päällään seisten. Toivottavasti ens yönä olis vähän enempi tekemistä, ku muina öinä. Vehkeet on vittuillu sen verta paljon, että alkaa oleen henkisesti koko konemiehistölle raskaita öitä, viime yö oli ihan hirvee, mut se kuuluu tohon työhön, enkä mä tosiaan kyllä vaihtais ainakaan enää ravintola-alalle takasin :)
Onneksi on viimeinen yövuoro. Toivotaan, että koneet ei kenkkuile. Tekemisen puute töissä on kamalaa.

Siis mitäs hittoa. Ilmeisesti se naimoihin meno sitten on parantanut eloa tuolla saralla, sillä vasta kuukausi, kaksi sitten oli Hymyn kannessa iso otsikko että Matti oli pihdannut koko suhteen ajan, ja vissiin morsiamella sitten palamassa käämi koko hommaan kun kerran piti ihan lehdelle (muulle kun Seiskalle!) avautumaan ahdingosta.

Voi kiesus näitä ihmisiä kun _mikään_ ei ole pyhää.

• Tykkää
Reactions: famipala
Oon mä kyllä kade kehä kolmosen ulkopuolella asuville siinä suhteessa, että teille tulee huikeita ukkosia. Tuntuvat aina kiertävän stadin totaalisesti ja täällä sitä sitten kärvistellään. Eilen taivas murisi pari kertaa illalla ja ripotteli heikosti vettä (ja just silloin kun olin matkalla kaupasta kotiin vaunujen kanssa, tietty), enkä oikein jaksa toivoa että tänäänkään päästäisiin nauttimaan kunnon ukkosesta. Mälsää.
Joo, tosi onnekkaita.

Ei ole kertaakaan pitänyt ukkosta täällä ja satanut kunnolla viimeiseen kuukauteen.

Ei ole tähänkään tullut.
Kova ukkonen meni tiistaina noin 40 km päästä.
Nyt kyllä rytisee taas suht lähellä mutta enpä usko että taaskaan tähän tulee.

Pimenee kyllä uhkaavasti :D

Siis mitäs hittoa. Ilmeisesti se naimoihin meno sitten on parantanut eloa tuolla saralla, sillä vasta kuukausi, kaksi sitten oli Hymyn kannessa iso otsikko että Matti oli pihdannut koko suhteen ajan, ja vissiin morsiamella sitten palamassa käämi koko hommaan kun kerran piti ihan lehdelle (muulle kun Seiskalle!) avautumaan ahdingosta.

LÖYSIN. TÄSSÄ.

Joo, tosi onnekkaita.

Ei ole kertaakaan pitänyt ukkosta täällä ja satanut kunnolla viimeiseen kuukauteen.
Äläpäs nyt viitsi. :D Sillä suunnalla tuntuu aina olevan milloin mitäkin. Ihan vaan tiedän jo työn puolesta kun kohteet hajoilee milloin mistäkin: talvella tyyliin -35 kuukausien ajan, kesällä taas +35 yhtä kauan, ukkoset ihan hulluja ja sähköt poikki alusta loppuun niiden aikana, silloin kun sataa, kaikkialla tulvii -- nää siis havainnot ihan vuosien ajalta työn puolesta ja duunareiden kertomana.

No mut joo, sanotaan nyt että kyllä joku Lappeenranta-Imatra -akseli voittaa sunkin tienoot ihan 6-0. Niilllä vasta onkin vastoinkäymisiä luonnon kanssa. Sopeutuvaista sakkia siellä suunnalla, pakko olla. :D

Täytyyhän sitä nyt jostain rahaa saada ja lehtijuttuja tehdä :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä