Irish Coffee-pähkinä ja minttu .Mitäs jädeä kyöpeli osti?
Irish Coffee-pähkinä ja minttu .Mitäs jädeä kyöpeli osti?
Märkä astiapyyhe pään päällä on aika kiva, just hain.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30131803:Mie oon joskus pitänyt niitä vauvanharsoja märkänä päällä. Auttaa aika hyvin. Nyt mie en löydä niitä harsoja mistään :O.
Jos ei tietäis, että tossa puhutaan kylmäkalleista niin ton lukeminen aiheuttais säväyksen.Siis tää on mun empiiristen kokeiden tulos, että siitä yhdestä saa parhaan hyödyn nimenomaan haarukassa Useampaa en ole kokeillut. Vielä
Laita pyyheAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30131803:Mie oon joskus pitänyt niitä vauvanharsoja märkänä päällä. Auttaa aika hyvin. Nyt mie en löydä niitä harsoja mistään :O.
Tuo harso oli vaan niin kivan kevyt.Laita pyyhe
No, köpsy se meinas teipata useampia ympärilleen :OJos ei tietäis, että tossa puhutaan kylmäkalleista niin ton lukeminen aiheuttais säväyksen.
No, köpsy se meinas teipata useampia ympärilleen :O
TottaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30131865:Tuo harso oli vaan niin kivan kevyt.
haittaakohan tuo Rovaniemen sähkökatkos sirahvia
Huomiseksihan sinne päin näytti jotain +10täällä on jäähtyny kelit siinä määrin että kestää alkaa jo harkittemaan vaimon peiton alle kömpimistä
Noilla lukemilla kelpaa jo telkuta peiton allaHuomiseksihan sinne päin näytti jotain +10
:OKetju kävi tökkimään, lähden siis salille hyppimään :wave:
Tai ulkona Sisällä ei niin äkkiä viilene.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30131913:Noilla lukemilla kelpaa jo telkuta peiton alla
Eipä tuo haitannu. Lks.n varageneraattorikin oli kuulemma heittäny toimimasta. Mut ainaki tähän keskustaan tuli jo sähköt takasin. Oli jännän näköstä ko koko keskusta pimeni. Hienoja salamoitaki.haittaakohan tuo Rovaniemen sähkökatkos sirahvia
Pitäähän teitäkin informoidasääpalvelu namupala
:hug: iltaa iHerkkuIltaa ketjuun :wave: