Ei krominen, korinvärinen hopeanharmaa.Korinvärinen vai musta puskuri? Vai krominen?
Ei krominen, korinvärinen hopeanharmaa.Korinvärinen vai musta puskuri? Vai krominen?
Täältä :wave: mä oon kans huono hommaamaan kavereita, tai siis ku tuntuu, ettei ne ymmärrä mun tätä hulabaloota yms. Sit monesti se menee siihen, että ite pitäs aina mennä kylää, eikä toinen tu ollenkaan. Tai sitte ite vaan pitää yhteyttä, eikä se toinen ollenkaan, sit mulla lopahtaa kiinnostus. Ehkä mut on vaan kanssa tuomittu oleen yksinäinen.Mistähän sais hommattua kavereita. Toisaalta, en ehkä oo semmoinen ihminen joka osaa olla niinkuin normaali ihminen, jolla on kavereita. Oliko selkeää?
harrastuksistahan niitä kavereitaMistähän sais hommattua kavereita. Toisaalta, en ehkä oo semmoinen ihminen joka osaa olla niinkuin normaali ihminen, jolla on kavereita. Oliko selkeää?
Mulla juuri tippumassaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30131444:Kyl vähä ennemmin pitää, ettei ne sitte puske heti töissä kaikki pihalle, ku muutenki on ihan tarpeeks hikistä hommaa..
Ai auton puskurissa :stick:ei rusketusraitojakaan?
Saa niihin miehetki mennä, ne on sitte martteja =)harrastuksistahan niitä kavereita
marttakerhot ja mitä niitä nyt hameväelle on
No entäs kun ei harrasta mitään missä ketään näkis?harrastuksistahan niitä kavereita
marttakerhot ja mitä niitä nyt hameväelle on
Mukavan viileetäAlkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;30131418:Täällähän se jyskikin mukavasti ja vettä tuli. Nyt +19
no onhan se nyt pikkusen jämerämpää liittyä vaikka hirviporukkaanSaa niihin miehetki mennä, ne on sitte martteja =)
Täälläkin just pihisi. Mutta ensin mussutan jäisiä mustikoita ja jugurttia ynnä raejuustoa. Kyllä, kaikkia sekaisinMulla juuri tippumassa
Samaa vanhaaHeippa, mitäs ketjuun ?
Loma loppui, tänään oli eka työpäivä loman jälkeen. Plääh, olisin voinnu olla viellä lomalla.
Tääkäkin oli ukkosta, eipä paljoo virkistänyt.
Kaikki ei asu takametissä, mutta melkein kaikilla on koti :saint:no onhan se nyt pikkusen jämerämpää liittyä vaikka hirviporukkaan
Mie taas oon kaiketi niin tylsä ja elämä on niin tasapaksua ettei miulla oo ikinä mitään jännää kerrottavaa. Niinkuin ainakin yks "kaveri" tuntui aina oottavan, vähintään uusista ostoksista.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30131507:Täältä :wave: mä oon kans huono hommaamaan kavereita, tai siis ku tuntuu, ettei ne ymmärrä mun tätä hulabaloota yms. Sit monesti se menee siihen, että ite pitäs aina mennä kylää, eikä toinen tu ollenkaan. Tai sitte ite vaan pitää yhteyttä, eikä se toinen ollenkaan, sit mulla lopahtaa kiinnostus. Ehkä mut on vaan kanssa tuomittu oleen yksinäinen.
Tai siihen kentlemanniklupiin.no onhan se nyt pikkusen jämerämpää liittyä vaikka hirviporukkaan
Laita mulle kuva siitä niin voin arvioidaSaakos tuon muuten jollain pois?
Vahalla?
Hmm. Yksin on niin vaikeeta lähteä minnekään..mutta pitää katella onko täällä ees mitään mitä vois harkita.no jos sie ihkunen alkaisit harrastaa marttailua tjtn?
Kuva puskureista?Laita mulle kuva siitä niin voin arvioida
Tylsä mäkin oon, mutta tota jalista nyt noitten muksujen kanssa pitää harrastella. Sitte vuorotyö vie osansa tietty. Mutta toivoisin kyllä sellasia kavereita, jonka kanssa vois kyläillä ja touhuta lasten kanssa, niitä ku ei keskenään voi esim. kotio jättä..Mie taas oon kaiketi niin tylsä ja elämä on niin tasapaksua ettei miulla oo ikinä mitään jännää kerrottavaa. Niinkuin ainakin yks "kaveri" tuntui aina oottavan, vähintään uusista ostoksista.
Ja sitten, kaikilla muilla tuntuu olevan aina jotain menoa jos jotain ehdottaa. Niillä on elämää.
Ja mahdollisista rusketusraidoista :xmas:Kuva puskureista?
Pese ny aluksi ja kato miltä se näyttää sit. Näkemäti hirveen vaikee sanoo.Ei krominen, korinvärinen hopeanharmaa.
Entä jos niit on vaan kalsareissa?Ja mahdollisista rusketusraidoista :xmas: