The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mistähän sais hommattua kavereita. Toisaalta, en ehkä oo semmoinen ihminen joka osaa olla niinkuin normaali ihminen, jolla on kavereita. Oliko selkeää? :D
Täältä :wave: mä oon kans huono hommaamaan kavereita, tai siis ku tuntuu, ettei ne ymmärrä mun tätä hulabaloota yms. Sit monesti se menee siihen, että ite pitäs aina mennä kylää, eikä toinen tu ollenkaan. Tai sitte ite vaan pitää yhteyttä, eikä se toinen ollenkaan, sit mulla lopahtaa kiinnostus. Ehkä mut on vaan kanssa tuomittu oleen yksinäinen.
 
IhQ
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30131507:
Täältä :wave: mä oon kans huono hommaamaan kavereita, tai siis ku tuntuu, ettei ne ymmärrä mun tätä hulabaloota yms. Sit monesti se menee siihen, että ite pitäs aina mennä kylää, eikä toinen tu ollenkaan. Tai sitte ite vaan pitää yhteyttä, eikä se toinen ollenkaan, sit mulla lopahtaa kiinnostus. Ehkä mut on vaan kanssa tuomittu oleen yksinäinen.
Mie taas oon kaiketi niin tylsä ja elämä on niin tasapaksua ettei miulla oo ikinä mitään jännää kerrottavaa. Niinkuin ainakin yks "kaveri" tuntui aina oottavan, vähintään uusista ostoksista.
Ja sitten, kaikilla muilla tuntuu olevan aina jotain menoa jos jotain ehdottaa. Niillä on elämää.
 
Lämmönsietovinkki by Mythago:

Kun istut esim palstailemassa, ota kylmäpakkaus, kiedo se pyyhkeeseen ja pistä reisien väliin. Viilentää ihanasti ja estää hikisiä reisiä hinkkaantumasta yhteen. Itsehän nukunkin näin, mutta olen kyllä vuoteessani yksin :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mie taas oon kaiketi niin tylsä ja elämä on niin tasapaksua ettei miulla oo ikinä mitään jännää kerrottavaa. Niinkuin ainakin yks "kaveri" tuntui aina oottavan, vähintään uusista ostoksista.
Ja sitten, kaikilla muilla tuntuu olevan aina jotain menoa jos jotain ehdottaa. Niillä on elämää.
Tylsä mäkin oon, mutta tota jalista nyt noitten muksujen kanssa pitää harrastella. :) Sitte vuorotyö vie osansa tietty. Mutta toivoisin kyllä sellasia kavereita, jonka kanssa vois kyläillä ja touhuta lasten kanssa, niitä ku ei keskenään voi esim. kotio jättä..
 
Ei krominen, korinvärinen hopeanharmaa.
Pese ny aluksi ja kato miltä se näyttää sit. Näkemäti hirveen vaikee sanoo.

Noit on kaikenmoisia kivenhakkaamien paikkokyniä olemassa, mut ei ne kaikentyyppisiin vaurioihin sovi.

Mut jos en o väärin ymmärtäny, niin kotonurkkiesi liepeillä asustaa vastavalmistunut pintakäsittelijä joka varmaan osaa sanoa onko vaurio ja miten häivytettävissä kotikonstein.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä