The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30131507:
Täältä :wave: mä oon kans huono hommaamaan kavereita, tai siis ku tuntuu, ettei ne ymmärrä mun tätä hulabaloota yms. Sit monesti se menee siihen, että ite pitäs aina mennä kylää, eikä toinen tu ollenkaan. Tai sitte ite vaan pitää yhteyttä, eikä se toinen ollenkaan, sit mulla lopahtaa kiinnostus. Ehkä mut on vaan kanssa tuomittu oleen yksinäinen.
Mie lupaan tulla kylään ennen ko muutan, ja sori ko olen aika hintsusti ollu yhteyksissä. Tuntuu että on kauhee hulabaloo ko yrittää hoitaa asioita :( sitte olen vain laiska kakka ja köyhä. Tästä reissuta sentään pitäis saada rahaa takas työkkäriltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30131656:
Äkkiä sitten takaisin sinne iltaa istumaan :D.
Ei siellä ollu juuri ketään.ekalla terdellä ei ollut ketään ja sit puolen tunnin sisään siellä oli jo kymmenkunta(kaikki pareja :mad: ) ja toisella terdella oli porukka mut kaikki ryhmissä.istuin siis yksin.
 
Mie lupaan tulla kylään ennen ko muutan, ja sori ko olen aika hintsusti ollu yhteyksissä. Tuntuu että on kauhee hulabaloo ko yrittää hoitaa asioita :( sitte olen vain laiska kakka ja köyhä. Tästä reissuta sentään pitäis saada rahaa takas työkkäriltä.
Ei ollu kyllä mitenkään kellekään osotettu. Ymmärrettävää, että sulla on hiukan ollu hulabaloota viime aikoina :kiss:
 
Lämmönsietovinkki by Mythago:

Kun istut esim palstailemassa, ota kylmäpakkaus, kiedo se pyyhkeeseen ja pistä reisien väliin. Viilentää ihanasti ja estää hikisiä reisiä hinkkaantumasta yhteen. Itsehän nukunkin näin, mutta olen kyllä vuoteessani yksin :LOL:
Pitäisiköhän teipata itsensä ympärille lukuisia pakkauksia päiväksi :D.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Siis tää on mun empiiristen kokeiden tulos, että siitä yhdestä saa parhaan hyödyn nimenomaan haarukassa :D Useampaa en ole kokeillut. Vielä :LOL:
Otan kokeiluun kanssa tuon yhden ensi yöksi. Katsotaan olenko teipattu Kyöpeli sitten päivällä :D.

Viime yönä kokeilin lakanaa pakastimen kautta. Siitä oli iloa noin. 30 sekunniksi :kieh:.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30131772:
Otan kokeiluun kanssa tuon yhden ensi yöksi. Katsotaan olen teipattu Kyöpeli sitten päivällä :D.

Viime yönä kokeilin lakanaa pakastimen kautta. Siitä oli iloa noin. 30 sekunniksi :kieh:.
Mr. Mytyn hellevinkki oli märkä lakana ja tuuletin. En tosin oo ite kokeillu. Vielä |O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä