Sangria
Nopeemmin kuin koneellaJospa mulla on vaan huono luuri. Lataako sun luuri nopeesti sivut?
Nopeemmin kuin koneellaJospa mulla on vaan huono luuri. Lataako sun luuri nopeesti sivut?
No kerro jo mikä luuri Onks palstalsta mobiiliversioo?Nopeemmin kuin koneella
Samsung galaxy ja ei oo mobiili versioo mut hyvin pelittää kylNo kerro jo mikä luuri Onks palstalsta mobiiliversioo?
Mul on samsung galaxy. Uudet nokiat on nykyisin perseestäJos kysyn et mitä luurei, ni ei varmaan noksui?
Mä oon niin merkkiuskolline ettei muu oikeen nappaa, no, ai founille joskus antanu muutaman ajatuksen.
Moi ruutis! :heart:mulla on aifounissa tapatalk ja sillä palstailee ihan täyttäpäätä
Hyvä känny sulAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27673765:Mul on samsung galaxy. Uudet nokiat on nykyisin perseestä
No hitsi, näkyyks vidiot kans? Ja niikö kaikki muukin mikä koneellaki näkyis.mulla on aifounissa tapatalk ja sillä palstailee ihan täyttäpäätä
tykkäykset ei näy tapatalkin appsissa, mut chromen selaimessa pelaa kaikkiNo hitsi, näkyyks vidiot kans? Ja niikö kaikki muukin mikä koneellaki näkyis.
Niin onHyvä känny sul
Ehkä vois tosiaan kokeilla jotaki muuta luuria!Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27673765:Mul on samsung galaxy. Uudet nokiat on nykyisin perseestä
tykkäykset ei näy tapatalkin appsissa, mut chromen selaimessa pelaa kaikki
ainoa että mun sormet on kuin nippu kyrpiä...
Mun pitäis kans ne pyyhkiä,kunhan vain jaksaisi kiipeillä mä ajattelin tehdä mureketta ja pottumuusia iltaruoaksi. Pitäis kans kohta alottaa.Tääl ollaan, ruokaa laittelen välillä ja vähä siivoillu lisää. Kaappien päällisiin en tänään suostu koskemaan kyl
Me syötiin kanaa ja riisii aiemmin, nyt laiskottaa sen verran et laitan italianpataa vaan, sitä pussiversioo nuo kyl tykkää siitäAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27673901:Mun pitäis kans ne pyyhkiä,kunhan vain jaksaisi kiipeillä mä ajattelin tehdä mureketta ja pottumuusia iltaruoaksi. Pitäis kans kohta alottaa.
meillä tilattiin los tortillos mut aattelin tarjoilla ne vasta illan suussa kun syötiin lounas vasta yhden jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27673901:Mun pitäis kans ne pyyhkiä,kunhan vain jaksaisi kiipeillä mä ajattelin tehdä mureketta ja pottumuusia iltaruoaksi. Pitäis kans kohta alottaa.
Mua ärsyttää ku noita ei saa gluteenittomina,aina pitäs tehdä ite. Perhanan ruokavammanenMe syötiin kanaa ja riisii aiemmin, nyt laiskottaa sen verran et laitan italianpataa vaan, sitä pussiversioo nuo kyl tykkää siitä