se on vaan hyvä että on akoille askarettaHieno on mut vähän työläs tosiaan putsailla
*verkkokalvolla kuva Lipsetistä pyllistelemässä jakkaralla frechmaid-asussaan*
se on vaan hyvä että on akoille askarettaHieno on mut vähän työläs tosiaan putsailla
Mulla on muuten oikeesti sellanen sulista tehty pölyhuisku Se tuli yhen rooliasun mukana mut se osottautu ihan käytännölliseksse on vaan hyvä että on akoille askaretta
Kyl sen ukotki voi putsata! Antaa vaan piiskalla vauhtia vähänse on vaan hyvä että on akoille askaretta
Eiku sie tikkailla liian lyhyessä löysässä topissa niiet tisut vilkkuu, ja mää kyttäilen sielt alhaaltaKyl sen ukotki voi putsata! Antaa vaan piiskalla vauhtia vähän
( kieltämättä kiva mielikuva tuo lispetti jakkaralla )
Ja mää kyttäilisin sielt ylhäältä sun tissiväliiEiku sie tikkailla liian lyhyessä löysässä topissa niiet tisut vilkkuu, ja mää kyttäilen sielt alhaalta
ahatinku on nyt sitten tinkuliini :wave:
Voi vittu! On sulla otsaa. Mä en oo edelleenkään rekisteröinyt itseäni tänne.tinku on nyt sitten tinkuliini :wave:
Kerran koitin kännyllä ja en koita toiste!Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27673644:Hitto,ärsyttävää palstailla kännyllä ku klopit piti päästää koneelle.
testikysymys:tinku on nyt sitten tinkuliini :wave:
No niinpä!Toisaalta ajattele vaikka Kepsistä. Tässäkin tuli kespis ja kepsis kirjoittelemaan, kuinka moni välttämättä huomaa sitä että kaksi kirjainta on vaihtanut paikkaa?
Jokseenkin mielenkiintoista ku tää ehdottelee mulle sanoja,mitä oon joskus kirjotellu. Saa koko ajan tarkistaa ettei tuu mitään rivouksiaMä palstailen lähes aina kännyl
Jospa mulla on vaan huono luuri. Lataako sun luuri nopeesti sivut?Mä palstailen lähes aina kännyl
onneks mul eii oo tommost toimintoo vois käydä nolosti :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27673691:Jokseenkin mielenkiintoista ku tää ehdottelee mulle sanoja,mitä oon joskus kirjotellu. Saa koko ajan tarkistaa ettei tuu mitään rivouksia
Kyllä mulla ainakin on nopeaJospa mulla on vaan huono luuri. Lataako sun luuri nopeesti sivut?
Pitänee siis ottaa tuo pois käytöstäonneks mul eii oo tommost toimintoo vois käydä nolosti :xmas:
Jos kysyn et mitä luurei, ni ei varmaan noksui?Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27673716:Kyllä mulla ainakin on nopea
Älä ota!Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27673728:Pitänee siis ottaa tuo pois käytöstä