Tissit kuin tissit! :kieh:Kyllä saatte ihan pitää ne teidän pikselitissit
Menen mutisemaan tonne nurkkaan
pidä tikkaris!Tissit kuin tissit! :kieh:
Noooh, älä nyt hei! Tuu tänne niin saat tikkarin!
Onks se taas se sama nurkka missä kaikki muutkin (no eräät) viihtyy?Kyllä saatte ihan pitää ne teidän pikselitissit
Menen mutisemaan tonne nurkkaan
Miun nurkkaan saa ainaskin tulla :saint:Onks se taas se sama nurkka missä kaikki muutkin (no eräät) viihtyy?
Voit listata tämän elämäsi suuriin aikaansaannoksiin :xmas:Aikas pitkän ketjun tein.
Eeeei ku mä haluun tikkariseuraa!pidä tikkaris!
Sinulla on nyt sellainen sarkasmiputki päälläVoit listata tämän elämäsi suuriin aikaansaannoksiin :xmas:
*voi sammakko, älä hyppää näppikseltä...*Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30077316:Miun nurkkaan saa ainaskin tulla :saint:
Krut kuulemma tykkää tikkareista!Eeeei ku mä haluun tikkariseuraa!
pyllistä niin alan koettaanNo tungeppa se tunkki sinne minne aurinko ei paista, kysyin vaan miksei se sun mielestä oo hyvä idea.
näin onKrut kuulemma tykkää tisseistä!
johan täällä mennään irstaalle puolellepyllistä niin alan koettaan
Mutta minä tahon tikkareita Kepposen kanssa :ashamed:Krut kuulemma tykkää tikkareista!
Eli oot oikeesti vaan kade ettei sulle oo kukaan laittanu noin kivoja ylläreitä. Hoho!pyllistä niin alan koettaan
Järkyttävää!johan täällä mennään irstaalle puolelle
Jos sulla on salmiakkitikkareita niin kiinnostaa kyllä. En niin välitä hetelmistä, paitsi persikkapyllyistä.Mutta minä tahon tikkareita Kepposen kanssa :ashamed:
Saa Kruttanakin liittyä seuraan! Tikkari-threesome!
Toinen vaan yrittää lähennellä romanttisesti :/Eli oot oikeesti vaan kade ettei sulle oo kukaan laittanu noin kivoja ylläreitä. Hoho!
:ashamed:johan täällä mennään irstaalle puolelle
Ja pepuista?näin on
Tästä osiosta tyks tyks...Nyt on kuulkaas niin elämää täynnänsä oleva olotila :wave:
Se on sitten niin hienoo, kun oikein tuntee olevansa elossa
...kävin meinaa hyppelehtimässä persamus pystyssä tuolla mansikkamaalla ja voi pojat ...
Mutta - mansikat on namiskuukkelia , ettäs tiiätte !