• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pitääkö tehdä oma aloitus vai osaako joku naisista sanoa(toki miehetkin jos tietavät) että saako menkkojen siirtopilsuja niin ettei kävis lääkärin vastaanotolla? Siis jos niitä on ennekin käyttänyt mut voiko sen reseptin saada esim.puhelimitse vai pitääkö aina käydä lääkärillä. Olen ne aina hankkinut työterveyshuollon kautta.
 
Pitääkö tehdä oma aloitus vai osaako joku naisista sanoa(toki miehetkin jos tietavät) että saako menkkojen siirtopilsuja niin ettei kävis lääkärin vastaanotolla? Siis jos niitä on ennekin käyttänyt mut voiko sen reseptin saada esim.puhelimitse vai pitääkö aina käydä lääkärillä. Olen ne aina hankkinut työterveyshuollon kautta.
Mie oon saanut ihan puhelin soitolla reseptin kun oon ennenkin käyttänyt.
 
Mie oon saanut ihan puhelin soitolla reseptin kun oon ennenkin käyttänyt.
Mä olen hankkinut ennenkin työterkan kautta niin on sit lääkärillä käynyt mutta jos nyt huomennna pääsis niin et kävis hoitajalla ja se pistäs tiedon eteenpäin ettei tarvis ite mennä.Koska eihän se mitään tutki niin tuntuu turhalta sinne nyt jonottamaan mennä.
 
Viimeksi muokattu:
IhQ
Ensin pitää saada selkoa pystyiskö sen maksamaan osamaksuna, laitoin tänään kyselyä lähimpään autokouluun. Se olis tuossa melkeen kulman takana.
Tai sitten pitää vaan säästää vielä hetki.
 
kahvikirahvi
Ny on rahat tuhlattu, ja mummolassa käyty. Velipoikaakin sain jeesattua lahjottamalla sille grillin ja mikron ko itellä ole oikein käyttöä.

Olisko tyhmä ajatus lähettää kitaramiehelle loman alettua kyniä ja joku vihko, kun se on pitkään harmitellu kun ei oo saanut aikaiseksi alkaa kirjoittamaan yhtä tarinaa mitä se on pyöritelly mielessään useamman vuoden?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä