The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Ai kellekään ei sais mitään sanoa, (kehuja uudesta vaatteesta, hiuksista tms.) ilman että on jotain romanttisia tunteita??
Oon nimittäin aika monesta naisestakin sitten kiinnostunut romanttisesti, kun oon erehtynyt kehumaan/huomioimaan...
Vai koskeeko tuo pelkästään miehiä?
 
Ai kellekään ei sais mitään sanoa, (kehuja uudesta vaatteesta, hiuksista tms.) ilman että on jotain romanttisia tunteita??
Oon nimittäin aika monesta naisestakin sitten kiinnostunut romanttisesti, kun oon erehtynyt kehumaan/huomioimaan...
Vai koskeeko tuo pelkästään miehiä?
tottakai saa sanoa mutta jos ei hoksaa tai ei halua flirttailla niin miks pitäis?
 
Moikka murut :wave:
Looooomaaaa alkoi :D jippii. ( poppii ja hilluu ) =)

Famipala,toivottavasti saat rahat takaisin,ikävä homma. :hug:
Mukavaa lomaa :)
En ihan usko kuitenkaan tuohon : /


Vois itekkin vetästä vähän väriä piähän :D Vaan uskaltaako keskellä viikkoa kun huomenna pitäis töihin taas mennä ja jos onkin väriä pitkin naamaa :snotty:
Saahan sen värin naamasta pois jos siihen menee :)
 
Vitsit kun teksi mieli kysellä kaukolta et mitä se tekee muutaman viikon päästä et jos vaikka nähtäis mut en taida uskaltaa ja kehdata varsinkaan kun en tiedä onko sillä joku nainen nykyisin,en mä sinne sitten lähtis. Olis vaan kiva nähdä pitkästä aikaa ja käydä sielläpäin kun siellä oli niin rauhallista..vuorokaudessa ei näkynyt montaa autoa ohi menevän.
 
Vitsit kun teksi mieli kysellä kaukolta et mitä se tekee muutaman viikon päästä et jos vaikka nähtäis mut en taida uskaltaa ja kehdata varsinkaan kun en tiedä onko sillä joku nainen nykyisin,en mä sinne sitten lähtis. Olis vaan kiva nähdä pitkästä aikaa ja käydä sielläpäin kun siellä oli niin rauhallista..vuorokaudessa ei näkynyt montaa autoa ohi menevän.
Kyllähän sitä aina kysyä voi jos muutenkin olette välillä kuulumisia vaihdelleet :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä