Mie yritän palata punertavasta perusruskeeseen..Mä oon tykästynyt punaiseen tukkaan
Ei nyt mikään räikeän punainen mutta kuitenkin.
Pitkään ollu enempi vähempi punasävyiset hiukset mutta se haalistuu niin nopeesti : /
Mie yritän palata punertavasta perusruskeeseen..Mä oon tykästynyt punaiseen tukkaan
Ei nyt mikään räikeän punainen mutta kuitenkin.
no tuttu tai ei mutta jos ei ole mitään romanttisia tunteita tms niin miksipä pitäis huomioida?tarkotinkin nyt tuttuja miehiä.
kaikkeenko ne perhanan romanttiset tunteet pitää sotkea. äsh,antaa olla,kunhan ajattellin ääneen.no tuttu tai ei mutta jos ei ole mitään romanttisia tunteita tms niin miksipä pitäis huomioida?
ota huomioon että me ollaan aikas yksinkertasiakaikkeenko ne perhanan romanttiset tunteet pitää sotkea. äsh,antaa olla,kunhan ajattellin ääneen.
tottakai saa sanoa mutta jos ei hoksaa tai ei halua flirttailla niin miks pitäis?Ai kellekään ei sais mitään sanoa, (kehuja uudesta vaatteesta, hiuksista tms.) ilman että on jotain romanttisia tunteita??
Oon nimittäin aika monesta naisestakin sitten kiinnostunut romanttisesti, kun oon erehtynyt kehumaan/huomioimaan...
Vai koskeeko tuo pelkästään miehiä?
Niinhän tuo vähän tekee.Mie yritän palata punertavasta perusruskeeseen..
Pitkään ollu enempi vähempi punasävyiset hiukset mutta se haalistuu niin nopeesti : /
Mukavaa lomaaMoikka murut :wave:
Looooomaaaa alkoi jippii. ( poppii ja hilluu ) =)
Famipala,toivottavasti saat rahat takaisin,ikävä homma. :hug:
Saahan sen värin naamasta pois jos siihen meneeVois itekkin vetästä vähän väriä piähän Vaan uskaltaako keskellä viikkoa kun huomenna pitäis töihin taas mennä ja jos onkin väriä pitkin naamaa :snotty:
Kiitti, yritetään nauttia lomasta, vaikka sää on persiistä.Mukavaa lomaa
En ihan usko kuitenkaan tuohon
Loppuviikolla pitäisi lämmetaKiitti, yritetään nauttia lomasta, vaikka sää on persiistä.
Harmi,jos et saa rahoja takaisin. törkeää toimintaa myyjältä.
Hello :wave::wave:
Ei paljoo. Tulipahan nukuttua kun viime yön nukuin niin huonosti.Hello :wave:
Olosi yhtään parempi?
:hug:
kuulostaa mun synnyinseuduilta :heart:...sielläpäin kun siellä oli niin rauhallista..vuorokaudessa ei näkynyt montaa autoa ohi menevän.
Hyvä että nukuttua saitEi paljoo. Tulipahan nukuttua kun viime yön nukuin niin huonosti.
Kyllähän sitä aina kysyä voi jos muutenkin olette välillä kuulumisia vaihdelleetVitsit kun teksi mieli kysellä kaukolta et mitä se tekee muutaman viikon päästä et jos vaikka nähtäis mut en taida uskaltaa ja kehdata varsinkaan kun en tiedä onko sillä joku nainen nykyisin,en mä sinne sitten lähtis. Olis vaan kiva nähdä pitkästä aikaa ja käydä sielläpäin kun siellä oli niin rauhallista..vuorokaudessa ei näkynyt montaa autoa ohi menevän.
Noin on käyny mullekin joskus aikoinaan.Pikkukakkonen loppuukuudelta, paitsi että heräsin sohvalta vähän ennen seiskaa. Muksu sanoi, että kuorsasin. Näin meillä. Äiti on ihan tasaraha ja muksu pirtee,
Ehdottomasti ja sitten raporttia tänne. Kaikkea voi kuulemma kokeilla paitsi ruotsalaisia kansantansseja ja sitä toista en muista.
Hieman noloa, olen yksin muksun kanssa.Noin on käyny mullekin joskus aikoinaan.
se oli ommaa siskuaEhdottomasti ja sitten raporttia tänne. Kaikkea voi kuulemma kokeilla paitsi ruotsalaisia kansantansseja ja sitä toista en muista.
Ai kauhee :ashamed:se oli ommaa siskua