The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä! =)
Ekana pitäs vaan jaksaa huominen muuttopäivä mut me ollaan nopeita ja eiköhän olla hyvissä ajoin valmiita kun aamulla aloitetaan.. tuntuu hieman haikeelta muuttaa nykyisestä kotikaupungista mutta uus kaupunki on kaikin verroin isompi, hauskempi ja parempi.
Oooh, teillä on iso muutos.
Ymmärrän että tuntuu haikealta. Mä vieläkin hengailen välillä meidän edellisessä osoitteessa. Rakastin asua siellä, mutta tämä nykyinen on lasten kannalta niin ideaali, ja itsekin toki tykkään, että ei luultavasti muuteteta mihinkään niin kauan kun lapset ovat koulussa.:)

Kiva että pääsette hauskempaan ja parempaan cityyn!:)
 
  • Tykkää
Reactions: StaRR
Tässä iässä ei kyllä enää huvittaisi yrittää etsiä yhtä outoja ihmisiä joilla samat harrastukset. Muuten kyllä muuttaisi vaikka samantien täältä, ihan vain siksi kun nuo työt on täällä niin kiven alla.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Tässä iässä ei kyllä enää huvittaisi yrittää etsiä yhtä outoja ihmisiä joilla samat harrastukset. Muuten kyllä muuttaisi vaikka samantien täältä, ihan vain siksi kun nuo työt on täällä niin kiven alla.
Mun kaveri harrastaa samaa ku sie. Nyt ne on porukassa perustaneet yrityksen tehneet jopa kirjan harrastuksen tiimoilta. Pitäis kysellä notta joko se kirja on myynnissä. Se oli ihan top 10:ssä (julkaistavien listassa) kustantamossa.
 
Mun meni osa huti, mutta mä seuraan siis satunnaisesti jalista. Lähinnä juurikin MM-kisoja, tokikaan niitääkään kauheen tiiviisti, mutta iltasella just ku makoilee soffalla nii jalkapallo on ihan hyvä vaihtoehto kattoa töllöttimestä.
Meillä on nyt kaks jalkapalloilijaa tääl kotona, katotaan millanen ura urkenee vielä :)

Jääkiekko, lähinnä Liiga ja Rauman Lukko :heart: on mun elämä. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mun kaveri harrastaa samaa ku sie. Nyt ne on porukassa perustaneet yrityksen tehneet jopa kirjan harrastuksen tiimoilta. Pitäis kysellä notta joko se kirja on myynnissä. Se oli ihan top 10:ssä (julkaistavien listassa) kustantamossa.
En kyllä tiedä mistä niistä minun harrastuksista sinä puhut, niitä kun on useita :D Osaan on helppo löytää kavereita.

Mutta semmoinen samanhenkisyys harvoin tulee vastaan ihmisillä jotka harrastaakin samoja asioita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30000931:
Mun meni osa huti, mutta mä seuraan siis satunnaisesti jalista. Lähinnä juurikin MM-kisoja, tokikaan niitääkään kauheen tiiviisti, mutta iltasella just ku makoilee soffalla nii jalkapallo on ihan hyvä vaihtoehto kattoa töllöttimestä.
Meillä on nyt kaks jalkapalloilijaa tääl kotona, katotaan millanen ura urkenee vielä :)

Jääkiekko, lähinnä Liiga ja Rauman Lukko :heart: on mun elämä. :LOL:
ei oo voinu olla huomaamatta :kiss:
 
Mutta jalkapallo tulee pysymään ykköslajina maailmassa.

Siitä yksinkertaisesta syystä että jopa kalleimmissa maissa se on edelleen halvimpia harrastuksia.

Jääkiekko taas on sieltä kalliimmasta päästä, joten ei tule koskaan olemaan se laji suosituin.

Mutta huomattavasti jännempäähän se on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30000931:
Mun meni osa huti, mutta mä seuraan siis satunnaisesti jalista. Lähinnä juurikin MM-kisoja, tokikaan niitääkään kauheen tiiviisti, mutta iltasella just ku makoilee soffalla nii jalkapallo on ihan hyvä vaihtoehto kattoa töllöttimestä.
Meillä on nyt kaks jalkapalloilijaa tääl kotona, katotaan millanen ura urkenee vielä :)

Jääkiekko, lähinnä Liiga ja Rauman Lukko :heart: on mun elämä. :LOL:
Oih, pikku futaaseja.:heart:

Mä jouduin ostamaan pojalle nappikset kun innostui potkimaan, mutta ei oo kiinnostunut vielä niin pahasti että pääsisin soccer momina kentän reunalle seisoskelemaan.
 
Oih, pikku futaaseja.:heart:

Mä jouduin ostamaan pojalle nappikset kun innostui potkimaan, mutta ei oo kiinnostunut vielä niin pahasti että pääsisin soccer momina kentän reunalle seisoskelemaan.
Joo, meillä täällä meidän kunnassa on toi jalkapallo aika isossa osassa, toinen on sitte lentopallo, mut se vaan on jotenkin automaatio, että noita tonne kentälle alko kuskaamaan. Tänä kesänä meilläkin vasta alotettiin, vanhempi pelaa nappulaliigaa ja nuoremmalla on kerran viikossa harjotukset, jossa lähinnä pallotellaan, mutta siitähän se lähtee :)

ei oo voinu olla huomaamatta :kiss:
Ai kui ni? :LOL:

Nyt mä meen viemään lapset hoitoon (kauhee äiti) ja sitte lähen lenkille, jos toi sade on hellittäny.. :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
En kyllä tiedä mistä niistä minun harrastuksista sinä puhut, niitä kun on useita :D Osaan on helppo löytää kavereita.

Mutta semmoinen samanhenkisyys harvoin tulee vastaan ihmisillä jotka harrastaakin samoja asioita.
No minä en siitä ko. harrastuksesta tiiä hölkäsen pöläystä mutta muistaakseni mainitsit joskus roolipelit. Nyt aloin epäillä...hmm..oliko se sittenkin korttipelit mitä sää harrastit.:D
 
Nukutaanko täällä koko päivä!?:O

Nyt kyllä käyn potkimassa nuo mätisäkit ylös punkistaan.|O:D

Viettäkää oikein kiva päivä.:heart:

:wave:
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä