kahvikirahvi
Täh? Putosin kärryiltä. Mut siis kitaramiehen nään vasta paaaaaljon myöhemmin jos sitä tarkotit.Ja etelässä on yks kitara liian vähän?
Täh? Putosin kärryiltä. Mut siis kitaramiehen nään vasta paaaaaljon myöhemmin jos sitä tarkotit.Ja etelässä on yks kitara liian vähän?
No oliko se suuri sandaali niinkuin uutisissa sanottiin siitä rankustaHuomenta! Onpas pirteä olo, pakkohan se MM-kisojen avausmatsi oli katsoa vaikka onkin 5.15 herätys...tän päivän kun jaksaa ois taas pieni lomantynkä
Ota paaaaaaljo kuvia, niin pärjäät vetelässä niiden turvin till then..Nautin.
Rrrrrakastan täällä oloa. Rakastan. Pakko vielä muuttaa, mähän en tonne etelään ikuisesti jää.
Niin, just just, eli ei oo vielä rämpytelty. Mikäs on paljon myöhemmin, että osaan tulla sitten oikeeseen aikaan lukemaan raportin?=)Täh? Putosin kärryiltä. Mut siis kitaramiehen nään vasta paaaaaljon myöhemmin jos sitä tarkotit.
Hyvää huomenta evripati.
Pitäis alkaa laittelee nakkikeittoa kohtpuolii.
Sais loppua toi sade että vois lähteä Hankoon. Siellon niin vilu ettei voi ees uida.|O
Lapsetkin nukkuu hirveän pitkään sadeaamuina, eivät oo vieläkään nousseet. Kohta kai sois mentävä paukuttelemaan vaatekaapin ovia tjtn.
No aika herkästi tuli mun mielestä ja ne oli muutenkin noi Brassit kokoajan rähmällään, naurettavaa pelleilyä, meni maku koko Brasilian joukkueesta.No oliko se suuri sandaali niinkuin uutisissa sanottiin siitä rankusta
Aamuvärit. Iskee paniikki. Kerran ei menny ihan putkeen. Siitä on muistutus pesukoneen kylessä.:ashamed:Mulle olisi tänä aamuna kelvannut ne pitkään nukkuvat lapset/ nuoret. Sellainen harvinainen tilaisuus, että menen töihin vasta parin tunnin päästä ja olisin voinut kerrankin nukkua. Yleensä kello soi kuudelta, eilen viideltä.
Samat lapset, jotka yleensä jäävät nukkumaan ja nukkunevat - en edes tiedä kuinka pitkälle päivään, enkä halua tietää- heräsivät sitten tänään klo 6. 30.
Pah. No ehdinpä tässä sitten piipahtaa palstalla ja vetäisin lisää väriäkin oäähän.
Filmaamisesta pitäis jakaa ihan omat pokaalit aina pelin päätteeks.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30000824:No aika herkästi tuli mun mielestä ja ne oli muutenkin noi Brassit kokoajan rähmällään, naurettavaa pelleilyä, meni maku koko Brasilian joukkueesta.
Niin ja hyvää huomenta :wave: Se on loma nyt....
Omasta mielestäni filmaaminen vääristää koko pelin. Totaalisen Fair Play vastainen toiminta ja minusta kaikki kovan tason urheilu pitäisi lähteä Fair Play hengestä, muuten se on turhaa.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30000824:No aika herkästi tuli mun mielestä ja ne oli muutenkin noi Brassit kokoajan rähmällään, naurettavaa pelleilyä, meni maku koko Brasilian joukkueesta.
Niin ja hyvää huomenta :wave: Se on loma nyt....
Joo todellakin, tämän pelin Oscarin saa...... Se on se yks asia minkä takia mulla jää jalkapallon katsominen yleensä vähän vähemmälle. Jatkuvasti on joku rähmällään, vaikka kukaan ei oo edes koskenu. Toivottavasti olis vähän vähemmän noita filmejä sitte muissa peleissä..Filmaamisesta pitäis jakaa ihan omat pokaalit aina pelin päätteeks.
Todellakin! En jalista silleen tsiigaile, viimeks oon kattonu kun Mertaranta selosti niitä, eli on kaiketi aikaa? Ei kait se enää niitä oo kommentoinu?Omasta mielestäni filmaaminen vääristää koko pelin. Totaalisen Fair Play vastainen toiminta ja minusta kaikki kovan tason urheilu pitäisi lähteä Fair Play hengestä, muuten se on turhaa.
En itsekään katsele jalista.Todellakin! En jalista silleen tsiigaile, viimeks oon kattonu kun Mertaranta selosti niitä, eli on kaiketi aikaa? Ei kait se enää niitä oo kommentoinu?
Lätkässä toi filmaaminen harmittaa ihan homona!
En itsekään katsele jalista.
Aikoinaan se syy oli "kivaa pelata, tylsää katsoa".
Nyt kun oman elämän aikana jo tuo peli on kehittynyt aika huimasti, niin se suurin syy on filmaaminen ja sitten se, että se ei vieläkään ole ihan niin kovin jännittävä laji katsoa.
Ennemmin lätkää, mutta enpä sitäkään kyllä suurkuluta
Huomenta.:flower:Huomentaa :wave:
Me herättiin jo viideltä ja täällä kahvihuuruissani pakkailun lomassa tulin palstaa kytsimään
Huomenna muutto :attn: