Sait varmaan jäätelöä :saint:
Oikeen tuutista
Sait varmaan jäätelöä :saint:
En miekään mikään hiljanen ollut salissa. Saatikka kun aloin puremaan mieheltä sormia :ashamed:.Tottakai raportoin
Oikein säikähdin viime synnytyksessä mimmonen Manaajasta karannut riivattu musta kuoriutu salissa. Siis herranen aika mie huusin ja kirosin kun merimies,
oikein itteeki hävetti.
Ja mä aina kuvittelin olevani ns. "hiljanen synnyttäjä" joka vaan puhisee
Että saatte sitten h-hetkenä lukee Inannan spämmiä tyyliin:
*TTU, *KELE, *TANA, mää kuolen, *uorat *erkele, miksei noi kätilöt jo kaiva sitä ulos musta, *tanan mulkku anestesia lääkäri, nyt niitä troppeja tänne tai lähtee henki *kele sentään jne.. jne...
Mä totesin että ei enää ikinä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30000245:En miekään mikään hiljanen ollut salissa. Saatikka kun aloin puremaan mieheltä sormia :ashamed:.
Synnytyksen jälkeen totesin kuitenkin, että tässäkö tää oli :O.
Nää, leffa loppu ja kävin suihkussa. Ja nyt mennään paikalliseen. Juomat loppu.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30000236:Sait varmaan jäätelöä :saint:
Oikeen tuutista
Aika kultaa muistot :saint:.Mä totesin että ei enää ikinä.
Ja tässä sitä taas ollaan
Ota minunkin puolesta pari tsihiä .Nää, leffa loppu ja kävin suihkussa. Ja nyt mennään paikalliseen. Juomat loppu.
Ok :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30000268:Ota minunkin puolesta pari tsihiä .
Sinunkin pitäisi keskittyä oleelliseen eli palstailuun :kieh:Vihreän timantin metsästys menossa.
Kathleen Turner on hottis.
Mut kun Kathleen Turner ei o nyt palstalla.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30000406:Sinunkin pitäisi keskittyä oleelliseen eli palstailuun :kieh:
Senkin tv:n orja |OMut kun Kathleen Turner ei o nyt palstalla.
Hän on parhaillaan mun telkkarissani.
Paistaa.Paistaako lauantaina aurinko?
Tottakai. Olenkin huomenna menossa hankkimaan tilaisuuden arvokkuuden mukaista asua.Palatsissa on pirskeet lauantaina. Kai te kaikki tulette?
Aamukympiltä tarttee olla vanhan kotokunnan kirkolla. Nuoremman pojan konfirmaatio.Palatsissa on pirskeet lauantaina. Kai te kaikki tulette?
Tulet sitten illasta palatsin pirskeisiinAamukympiltä tarttee olla vanhan kotokunnan kirkolla. Nuoremman pojan konfirmaatio.
I hate it when i'm with mc hammer and he doesn't let me touch anything.Nyt tähän loputtomaan murheeseen ei auta muu kun tää:
[video=youtube;otCpCn0l4Wo]https://www.youtube.com/watch?v=otCpCn0l4Wo[/video]
Kiitos ja anteeksi
Juu. Ei ole viikonloppuna muuta.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30000540:Tulet sitten illasta palatsin pirskeisiin
Vaan tuo on tosi ihana, että siut on kutsuttu myös pojan rippijuhliin .Juu. Ei ole viikonloppuna muuta.
Ja etelässä on yks kitara liian vähän?Nautin.
Rrrrrakastan täällä oloa. Rakastan. Pakko vielä muuttaa, mähän en tonne etelään ikuisesti jää.