Olikos morriganin vieressä hyvä nukkua :xmas:
Ei mul noin hoikat ihan oo kuin tuolla vasemmanpuoleisella yläosasta taas melkein oikean puoleinen ottakaa nyt selvää sitteSä olet sitten tuo keskimmäinen vasemmanpuoleisilla jaloilla kun mä toisin päin
Suurin piirtein ainakin
Mukavan rauhallista kun yksin kotona olen
Lääkärissä tänään käyn, katsotaan sitten onko työpäivä vai ei.
:kiss:huomenta :flower:
:kiss::kiss:
Pari kuppii vaa, mul loppus kahvi :O kauhee tilanne mut yritän selviytyy kauppaan ois tarkoitus mennä. Mies ehdotti et mennään yhdessä :O aika outoo kun yleensä ei lähtis kirveelläkään mihinkään mun kanssa:kiss:
joko oot vetänyt joka-aamuisen sinkkiämpärillisesi aamukaffeeta
mä keitin täyden pannun joka sit pojan kans imuroitiin puoleksi
:hug: on kyllä kaamee tilanne jos kahvi loppuuPari kuppii vaa, mul loppus kahvi :O kauhee tilanne mut yritän selviytyy kauppaan ois tarkoitus mennä. Mies ehdotti et mennään yhdessä :O aika outoo kun yleensä ei lähtis kirveelläkään mihinkään mun kanssa
No mä oon aika lailla kuin tuo vasemmanpuoleinen, hivenen paksummat jalat kuitenkinEi mul noin hoikat ihan oo kuin tuolla vasemmanpuoleisella yläosasta taas melkein oikean puoleinen ottakaa nyt selvää sitte
mikäs sinul on, ookko tullu kipeeksi :hug:
Joo on tää kyl aika kauheeta otan takas sit päivällä kun saan lisää kahveeta:hug: on kyllä kaamee tilanne jos kahvi loppuu
sun ukko on ihan kuin mun pappa (1913...2002), silloin kun hän oli nuori niin tekopitäjässäni oli tapana että aviopulisot ei koskaan mene yhdessä mihinkään
voi hitsi, koitahan parantua :hug: hunajateetä juot kauheestiNo mä oon aika lailla kuin tuo vasemmanpuoleinen, hivenen paksummat jalat kuitenkin
Tämä sama nuha,yskä ja kurkkukupu mikä ollut jo viikon.
Lähden tästä pikku hiljaa, tapaamme joko illalla tai aiemmin. Riippuen mitä lääkäri sanoo ja onko työpäivä vai ei.
se on rakastunu, awww :heart:..., tie mikä siihen nyt tullu kun haluu viedä ulos ehdotti jopa syömään lähtemistä :O
Mä kans kattelin samaaPuut on muuten kauniin kuuraisia taas
Kauan siin menikin, 15 vuottase on rakastunu, awww :heart:
Ei ole auttanut eikä finrex, bafucin tai strepsilkäänvoi hitsi, koitahan parantua :hug: hunajateetä juot kauheesti
meil oli kans joku aika sitte pirun sitkee pöpö, yli kuukauden kiusas. Toivotaan et sulla kohta helpottaisEi ole auttanut eikä finrex, bafucin tai strepsilkään
Burana vie kurkkukivun joksikin aikaa.
Kaippa se tästä, joku sitkeä pöpö
Mulle oli vissiin tarkoitettu? Mä oon kyl aika epäileväinen et mitä tuol mielessäJosko nyt miettii että mitä sie joka viikko siellä kaupassa kuljet
Kuitenkin yllättää sinut. Ensin menette ulos syämään ja sitten Chanelin, Versacen liikkeisiin shoppailemaanMulle oli vissiin tarkoitettu? Mä oon kyl aika epäileväinen et mitä tuol mielessä
:ashamed: korkeintaan mun unissaKuitenkin yllättää sinut. Ensin menette ulos syämään ja sitten Chanelin, Versacen liikkeisiin shoppailemaan
Kyllä sie vähän hemmottelua kaipaisit:ashamed: korkeintaan mun unissa
mä kävin lauantai-aamuna vaimon kans kaupoilla mutta luisvittunin ja versatsin liikkeisiin en sentään mäkään lähtis pyöriskelemäänKuitenkin yllättää sinut. Ensin menette ulos syämään ja sitten Chanelin, Versacen liikkeisiin shoppailemaan