The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sangria
Sä olet sitten tuo keskimmäinen vasemmanpuoleisilla jaloilla kun mä toisin päin :D
Suurin piirtein ainakin :)

Mukavan rauhallista kun yksin kotona olen :)

Lääkärissä tänään käyn, katsotaan sitten onko työpäivä vai ei.
Ei mul noin hoikat ihan oo kuin tuolla vasemmanpuoleisella :) yläosasta taas melkein oikean puoleinen :D ottakaa nyt selvää sitte :D

mikäs sinul on, ookko tullu kipeeksi :hug:
 
Pari kuppii vaa, mul loppus kahvi :O kauhee tilanne mut yritän selviytyy :D kauppaan ois tarkoitus mennä. Mies ehdotti et mennään yhdessä :O aika outoo kun yleensä ei lähtis kirveelläkään mihinkään mun kanssa :D
:hug: on kyllä kaamee tilanne jos kahvi loppuu

sun ukko on ihan kuin mun pappa (1913...2002), silloin kun hän oli nuori niin tekopitäjässäni oli tapana että aviopulisot ei koskaan mene yhdessä mihinkään
 
Ei mul noin hoikat ihan oo kuin tuolla vasemmanpuoleisella :) yläosasta taas melkein oikean puoleinen :D ottakaa nyt selvää sitte :D

mikäs sinul on, ookko tullu kipeeksi :hug:
No mä oon aika lailla kuin tuo vasemmanpuoleinen, hivenen paksummat jalat kuitenkin :)

Tämä sama nuha,yskä ja kurkkukupu mikä ollut jo viikon.
Lähden tästä pikku hiljaa, tapaamme joko illalla tai aiemmin. Riippuen mitä lääkäri sanoo ja onko työpäivä vai ei.
 
Sangria
:hug: on kyllä kaamee tilanne jos kahvi loppuu

sun ukko on ihan kuin mun pappa (1913...2002), silloin kun hän oli nuori niin tekopitäjässäni oli tapana että aviopulisot ei koskaan mene yhdessä mihinkään
Joo on tää kyl aika kauheeta :D otan takas sit päivällä kun saan lisää kahveeta :p

tuo on aina ollu tuollainen, tie mikä siihen nyt tullu kun haluu viedä ulos :D ehdotti jopa syömään lähtemistä :O
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä