En mäkään oikein mutta jos niin vastaus tuli aiemminMina en edes osaa lihoa... :ashamed: Ainoastaan osaan kehittaa lihasmassaa helvetillisella treenilla ja uskomattomalla syomisella.
Treenata/kiinteyttää toki vois mutta ehkä sitten joskus
En mäkään oikein mutta jos niin vastaus tuli aiemminMina en edes osaa lihoa... :ashamed: Ainoastaan osaan kehittaa lihasmassaa helvetillisella treenilla ja uskomattomalla syomisella.
Pitäis olla yksi siideri jääkaapissa pahan himon varaltaJanottaisi siiderin verran, muttei jaksa ulos kellariin lähteä hakemaan. Karmea dilemma :/
Öitä nukkukaa hyvintaidampa lähteä kuksimaan
*hyppää morriksen petiin*
En jaksa varalta pitää, yleensä nakitan miehen hakemaan kun se ulkona ravaa kuitenknPitäis olla yksi siideri jääkaapissa pahan himon varalta
Mulla saattaa joskus olla yksi tölkki monta viikkoa
Juu, kellarista saa nopeammin ja pienemmällä vaivalla kuin kaupastaEn jaksa varalta pitää, yleensä nakitan miehen hakemaan kun se ulkona ravaa kuitenkn
:hug:kaksi yötä ultraan, jänskjänsk..
Ei munkaan tule kauheasti kotona siideriä otettua. Tai muutakaan.Mulla on kesällä ostettu siiderikeissi, mut aika huonosti noi menee mulla, vaikka hyvää siideriä onki 3-4 tölkkiä lienee menny.
Juu, luinkin tuosta hampaasta ja vauvasta aiemmin.Mullakin on millonlie ostettu laatikko, kesällä ja edelleen on jäljellä.
Ja mietin että hyvin voin yhden ottaa ja syödä hammaskipuun buranaa kun vauva ei koskaan tulemsyntymään. Karun kuuloista kirjoitettuna..
Buranan voi ottaa alkuraskaudesta huolimatta. Viimeisellä kolmanneksella ei saa ottaa ibuporfeiinia.Mullakin on millonlie ostettu laatikko, kesällä ja edelleen on jäljellä.
Ja mietin että hyvin voin yhden ottaa ja syödä hammaskipuun buranaa kun vauva ei koskaan tulemsyntymään. Karun kuuloista kirjoitettuna..
Buranan voi ottaa alkuraskaudesta huolimatta. Viimeisellä kolmanneksella ei saa ottaa ibuporfeiinia.
Tuo mulle, kyllähän nyt toveria hädässä autetaanMulla on kesällä ostettu siiderikeissi, mut aika huonosti noi menee mulla, vaikka hyvää siideriä onki 3-4 tölkkiä lienee menny.
Anteeksi että utelen, eikä todellakaan tarvitse vastata, mutta oletko miettinyt, miten toimit, jos raskaus onkin "liian pitkällä"?Mullakin on millonlie ostettu laatikko, kesällä ja edelleen on jäljellä.
Lähimpänä on toi oikeenpuoleinen.:ashamed:
Kuvaako näistä mikään sinua? Naisia siis
Tuli tuosta yhdestä ketjusta mieleen
Sä olet sitten tuo keskimmäinen vasemmanpuoleisilla jaloilla kun mä toisin päinnoista naisista mä olen lähimpänä tota keskimmäistä, mul on kyl hoikemmat jalat..
Huomenta huomentahuomenta :flower: