The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mullakin on millonlie ostettu laatikko, kesällä ja edelleen on jäljellä.
Ja mietin että hyvin voin yhden ottaa ja syödä hammaskipuun buranaa kun vauva ei koskaan tulemsyntymään. Karun kuuloista kirjoitettuna..
 
kahvikirahvi
Mulla on kesällä ostettu siiderikeissi, mut aika huonosti noi menee mulla, vaikka hyvää siideriä onki :D 3-4 tölkkiä lienee menny.
Tuo mulle, kyllähän nyt toveria hädässä autetaan :p

Prometheus oli muuten hyvä elokuva, ja tais olla jopa ensimmäinen elokuva mistä me miehenpuolikkaan kanssa molemmat pidettiin!! Yleensä katotaan vuoronperään elokuvia mistä toinen tykkää ja toinen ei :D

Mutta tää painuu nyt tuutilullaa, huomenna meen TAAS lifettämään ja vien kaverin vauvalle pikkupuolikkaan vanhoja vaatteita. Ihanaa kun pääsee niistä eroon täyttämästä vaatehuonetta.

ps, mulla ei oo ollu irl näin paljon sosiaalista elämää moneen kuukauteen mitä on ollu tässä viikon sisällä, hyvä minä!! Ja ehdin palstaillakin välissä.

KAUNIITA UNIA KAIKKI :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
hhhh
Mullakin on millonlie ostettu laatikko, kesällä ja edelleen on jäljellä.
Ja mietin että hyvin voin yhden ottaa ja syödä hammaskipuun buranaa kun vauva ei koskaan tulemsyntymään. Karun kuuloista kirjoitettuna..
Anteeksi että utelen, eikä todellakaan tarvitse vastata, mutta oletko miettinyt, miten toimit, jos raskaus onkin "liian pitkällä"?

Voimia yhtä kaikki (vielä ne viisaudenhampaatkin!).
 
Sangria
huomenii! olipahan ihan kiva vaihteeks herätä tosi aikaisin, tytöt lähti kouluun ja mies lupasi viedä pojan päiväkotiin :) mennää sit miehen kanssa yhdessä kaupoille ja varmaan syömään johonki.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä