impparoitu,jes! tiskattu,jes! kohta emmerdale ja ruoka ja sit roskat ulos ja suihkuun ja jos jostain vielä pölyjä äkkiä pyyhkäsis.
Tulee ainakin tehtyä kun raportoi kaiken tänne
Tulee ainakin tehtyä kun raportoi kaiken tänne
Aijaa :xkäytiin pojan kans kokeilemassa että lähteekö mopotin vielä käymään vai pitääkö alkaa taistelemaan akun kanssa; lähti
pantiin samalla
Aijaa :x
Mun unessa oli muuten se sun vanhin poikaskin, oli mukava tyyppi
Ootko kouluttanu sen jalanjäljissä tossun alle? Vai mahtasko se uskaltaa laittaa misulle vastaan?on se hyvä poika, siitä saa vielä joku misu mukavan miehen itelleen
en oo sen kummemmin kouluttanu enkä osaa sanoa että miten tulee äijän käymäänOotko kouluttanu sen jalanjäljissä tossun alle? Vai mahtasko se uskaltaa laittaa misulle vastaan?
Pojasta polvi paranee?en oo sen kummemmin kouluttanu enkä osaa sanoa että miten tulee äijän käymään
oma isäni oli aivan päinvastanen kuin minä että jos siitä voi jotain päätellä?
nou woriis mait, en oo koskaan edes yrittäny kieltää ettenkö olis onnellisesti tussun allaSori ruutis, kuulostipa mun kysymykset kurjan ilkeiltä. Ei ollu tarkotus. Väsyttää :|
hyvä kun muistutit, ei ole tullut pitkään aikaan tehtyäAi että peruna ja lihakastike on hyvää,ei olekkaan aikoihin syönyt tätä.ja porkkanaraastetta iso kulho kaapisa odottamassa
moro, mistäs nyt tuulee?Iltaa! Onpa hiljaista... Edelleen... On tullut oltua jonkun aikaa pois, muutoksen tuulet puhallellut.
Ihan positiivista, työrintamalla vähän muutoksia... Parempaan suuntaan.moro, mistäs nyt tuulee?
Toi on kyl niin totta.tää on valitettavan totta, hävettää aika lailla laijitoverien puolesta
mulla on duunissa vessa jota ei käytä oikeastaan kukaan muu ja se kyllä pysyy siistinä