The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mun unessa olin kaverin ja puolikkaan kan road tripillä lappiin menossa ja pysöhdyttiin ruutilaan yökylään. Yritin iskettää ruutista mutta ei kelvannu kun oli niin naimisissa, niin naimisissa.
Sit rouva paukkas yllättäen työmatkalta kotiin ja ihastu puolikkaaseen, muhun ei ihan yhtä paljon. Se oli kauheen mustasukkanen.

Mut päivän jännäkakkamoment, jouduin ajaan firman pakettiautolla. En oo ennen ajanu pakulla, huu.

Mun unessa olin kaverin ja puolikkaan kan road tripillä lappiin menossa ja pysöhdyttiin ruutilaan yökylään. Yritin iskettää ruutista mutta ei kelvannu kun oli niin naimisissa, niin naimisissa.
Sit rouva paukkas yllättäen työmatkalta kotiin ja ihastu puolikkaaseen, muhun ei ihan yhtä paljon. Se oli kauheen mustasukkanen.

Mut päivän jännäkakkamoment, jouduin ajaan firman pakettiautolla. En oo ennen ajanu pakulla, huu.
no on aika unet

Ihania huomenia!

Täällä ollaan tohkeissaan!!!
Ai että tää suunnitteluvaihe on kivaa kun saa tehdä sitä ihan rauhassa, mihinkään ei ole vielä kiire!:heart:

Kattelen pohjapiirrosta ja mietiskelen että pitäisköhän lyödä yks seinä matalaks, tulis vähän toimivampi tila.
Seinän väritkin olen jo valinnut. Lattialle on pakko tehdä jotakin, se on ihan kaamee. Perusteellinen pesu ja vaha päälle saa riittää nyt aluks.
Veski on ihan kaamee. Sekin kunnon pesua vailla. Kyllä huomaa että siellä on hääränny mies.:x

Jahas, sois sitten palattava sorvin ääreen.

Viettäkää kiva päivä.:kiss:

:wave:

IhQ
Päiviä..
Käytiin miehen kans kaksisteen ruokakaupassa, lapset oli kotona siivoamassa :D
Omaa huonettaan käskin raivailemaan, lelut lattialta jne. imurointikuntoon...nää soittaa kesken kauppareissun että myö keitettiin teille kahvia ja vähän myöhemmin soittivat uudelleen että ovat tiskaamassa :LOL:
Piti jo sanoa että oma huone oli se tärkein nyt ja muut saa luvalla jättää vanhemmille siivottavaksi. Olivathan nuo raivailleet sitäkin.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
kahvikirahvi
Pelottavaa miten eilen lukemani horoskooppi toteutuu. Siinä sanottiin et rahahuoliin tulee helpotusta yllättävältä taholta, ja tänään mua kyseltiin yhteen hommaan mistä tienais vähän :O

kahvikirahvi
Miksei osaa mennä ajoissa nukkumaan. Töissä kyllä jaksaa ihan hyvin, mut sitten kun pääsee kotia niin onkin ihan rättipoikki ja sit lapsi vielä on tommonen.....

tommonen......

tommonen.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä