Nää on vanhoja jaksoja :kieh:. Mie oon kaikki nähnyt ....katotaan toi Criminalminds ja jatketaan neuvonpitoa sen jälkeen...
Nää on vanhoja jaksoja :kieh:. Mie oon kaikki nähnyt ....katotaan toi Criminalminds ja jatketaan neuvonpitoa sen jälkeen...
Aamua.
Näin ruutiksesta unta.
no on aika unetMun unessa olin kaverin ja puolikkaan kan road tripillä lappiin menossa ja pysöhdyttiin ruutilaan yökylään. Yritin iskettää ruutista mutta ei kelvannu kun oli niin naimisissa, niin naimisissa.
Sit rouva paukkas yllättäen työmatkalta kotiin ja ihastu puolikkaaseen, muhun ei ihan yhtä paljon. Se oli kauheen mustasukkanen.
Mut päivän jännäkakkamoment, jouduin ajaan firman pakettiautolla. En oo ennen ajanu pakulla, huu.
JaaKyllä huomaa että siellä on hääränny mies.:x
No ei miehet yleensä oo niin tarkkoja veskin ulkoasusta.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29716264:
tää on valitettavan totta, hävettää aika lailla laijitoverien puolestaNo ei miehet yleensä oo niin tarkkoja veskin ulkoasusta.
Ei oo kaikki naisetkaan :snotty:No ei miehet yleensä oo niin tarkkoja veskin ulkoasusta.