The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="vieras.";29701399]Nämäkin ovat niitä makuasioita.
Toiset tykkää, toiset ei.[/QUOTE]

no ei kyse ollutkaan nyt siitä vaan siitä miten mä ihmettelen tiettyjen suhtautumista asiaan kun vois luulla et ne just innostuis. en mäkään persettä antais kun joku taas tykkää antaa.

lltaa. Olen vielä hengissä, vaik eilispäivä kyl tuntui siltä, että en ole. Toipumiseen ämpärillinen kahvia nurkkabaarissa ja sit kaupasta hakemaan pari litraa rasvatonta maitoa, aplarimehu ja pari litraa maustamatonta jugurttia. Kahvi ja aplarimehu ei kuuluis tereptiin, mut kun kone niitä vaatii.

Tänään sit jo niin terve olo, et kipaisin kaupalla, duunasin pottumuusin, lihapullat ja juustovoikkareita. Olo alkaa muistuttaa normaalia.

Mut eipä täällä ole puheenaiheet hirveesti muuttuneet. :D

Tinkuliini, en miekään tykkää, jos mun naamalle roiskitaan, muualle saa kyllä. :)
Toiset ei vaan tykkää siitä.

IhQ
Mie oon varmasti se ketjun kiltein ja rajottunein. Mielikuvitus välillä laukkaa mutta oikeesti oon niin...perustylsis. Liekkö se sit epäonnistumisen pelkoa vai itseinhoa (ulkonäöstä jne):ashamed:
Että kauhistelua riittää täältäpäin, mutta pyrin tekemään sen ihan itekseni.:D

Mie oon varmasti se ketjun kiltein ja rajottunein. Mielikuvitus välillä laukkaa mutta oikeesti oon niin...perustylsis. Liekkö se sit epäonnistumisen pelkoa vai itseinhoa (ulkonäöstä jne):ashamed:
Että kauhistelua riittää täältäpäin, mutta pyrin tekemään sen ihan itekseni.:D
riippuuhan se paljon myös siitä toisestakin että mitä sitä tehdään ja miten luonnollista toisen kanssa on. kyllä mulla täytyy olla sellanen pari siinä jonka kanssa ei tarvii hävetä/pelätä/ujostella. silleen se toimii:)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä