voi miten tylsää...vaihtelu virkistäis.meikä on wanhanaikanen äijä ja roiskin vaan pimppaan
voi miten tylsää...vaihtelu virkistäis.meikä on wanhanaikanen äijä ja roiskin vaan pimppaan
no minäpäs ilmottelen sitte jos käy niin että kyllästyn pilluunvoi miten tylsää...vaihtelu virkistäis.
Ei se ny sitä ole. Jotkut eivät vaan halua sitä.mikäs siveyden sipuli susta kuoriutui...
:hug:no minäpäs ilmottelen sitte jos käy niin että kyllästyn pilluun
Ok. lue tosta ylempääEi se ny sitä ole. Jotkut eivät vaan halua sitä.
Nämäkin ovat niitä makuasioita.voi miten tylsää...vaihtelu virkistäis.
oot itekki myöntäny että oot tuhma kamarissa joten on aivan luonnollista että juuri sinä ihmettelet meitä kiltimpiä:hug:
hassua vaan miten mä nyt ihmettelen teidän suhtautumista tähän...vois luulla et se olis ihan päinvastoin.
no niin mä vähän olenkin,moni tyttö päältä kiltti sisältä tuhmaoot itekki myöntäny että oot tuhma kamarissa joten on aivan luonnollista että juuri sinä ihmettelet meitä kiltimpiä
Saa ihmetellä. Ei haittaa. =)ennenkun täällä taas lynkataan niin joo,tiedän että makuasioita on mutta kunhan nyt ihmettelin asiaa. anteeks sitten vaan
ennenkun täällä taas lynkataan niin joo,tiedän että makuasioita on mutta kunhan nyt ihmettelin asiaa. anteeks sitten vaan
:stick:Tuli mieleen:
Tiedättekö miksi vanhemmat miehet haluaa pelata golffia?
-Ainoostaan niin ne saa kepin päästä lentämään jotain valkoista.
Jospa meikäläinen sit kokeilis pienoisgolffia. :kieh:Tuli mieleen:
Tuli mieleen:
Älä töki, tässä puhuttiin vanhemmista miehistä.:stick:
riippuuhan se paljon myös siitä toisestakin että mitä sitä tehdään ja miten luonnollista toisen kanssa on. kyllä mulla täytyy olla sellanen pari siinä jonka kanssa ei tarvii hävetä/pelätä/ujostella. silleen se toimiiMie oon varmasti se ketjun kiltein ja rajottunein. Mielikuvitus välillä laukkaa mutta oikeesti oon niin...perustylsis. Liekkö se sit epäonnistumisen pelkoa vai itseinhoa (ulkonäöstä jne):ashamed:
Että kauhistelua riittää täältäpäin, mutta pyrin tekemään sen ihan itekseni.
no älä nytälä nyt suutu, leikkiähän tässä vaan lasketaan
kyllä määkin sun naamalle voisin tulla jollen olis ukkomies