The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Heipsis! :wave:

Ei mitään uutta, oli ihan mukava päivä tänäänkin..nyt vaan kauhistuttaa että huomennakin on "työpäivä" ja to ja perjantainakin vielä. :D Siis kun aiemmin on 3 pv/vko ollut vaan noita työkkärin kurssi/pajajuttuja. Ei olekaan enää ke ja pe vapaata...

kahvikirahvi
No sit saat vain syyttää omaa miesmäistä, eli hyvää mutta lyhyttä muistiasi. Taloyhtiölläkin on oikeutensa ja jos kyseessä on vaik joku putkirempan jälkitarkastus, ni tartteehan semmoinen tehdä. Mut noist tosiaan ilmoitetaan etukäteen ja jos et o asiaa kieltänyt, ni olet samalla myöntäny luvan kyseisenä päivänä kyseiseen kellonaikaan.

Mut oikeesti, kämppäsi kynnyksen yli astuu ainoastaan hätätilanteessa pelastuslaitos tai poliisi lupaasi kysymättä. Huoltofirma on osakeyhtiö siin mis Kone tai Nokia. Ei niil o mitn oikeutta tulla sisään kämppääsi vaik firman hallussa olis yleisavain.
Oh my, mun ongelmahan oli siis just se että huoltomies kävi..

Onneks en laittanu, olispa ollu kiva olla töissä ja huomata että OH FUCK NYT NE HUOLTOMIEHET ON MUN PASKASESSA KÄMPÄSSÄ!!111

:D
Äläpä Kirahviseni hirveesti tuolla päätäsi vaivaa. Ne huoltomiehet ovat nähneet tuhansia kämppiä ja sun kämppäs on ny vaan yksi rasti ruudussa, et tarkastettu on. Jos siel on ollu pisut potassa, ni ovat saattaneet hetken tuumia, et jaa, tääl asuu lapsiperhe ja on vissiin ollu aamusella kiireinen lähtö. Tuskin kummempaa.

kahvikirahvi
Edesmenny setäni jo kolkytä vuotta sitten suositteli mulle papin hommia.

Mut joka löytää mistään koskaan kirjoittamastani asiavihreen nostakoon kätensä pystyyn ja sanokoon hep.
Pitkin hampain myönnän että usein puhut ihan asiaa, mutta kun tuntuu että et oikein ymmärrä muiden pointteja. Sarkasmi ja huumorintaju usein jää sulta vähän hämärää, ja se on turhauttavaa kanssakeskustelijasi kannalta.

Mä oon ihan puhki poikki väsynyt... Töitä ja lisää töitä kipeenä on pöljä yhdistelmä. Teen hidasta kuolemaa sohvalla ja äsken kuului lasten huoneesta ( jossa on uusi valkoinen satoja euroja maksava bambunarumatto) että "äiti tuu kattoo, tästä sä tykkäät! Mä piirsin tussilla mattoon kuvia kun se oli tyhjä!" Oon oikeesti kipee kun en jaksa ( enkä halua) edes katsoa miten hieno siitä tuli... :headwall: |O
Voi ei :D

Pitkin hampain myönnän että usein puhut ihan asiaa, mutta kun tuntuu että et oikein ymmärrä muiden pointteja. Sarkasmi ja huumorintaju usein jää sulta vähän hämärää, ja se on turhauttavaa kanssakeskustelijasi kannalta.
Jos tuolta tuntuu, niin olet varmasti oikeassa.

Vaan tarttisko mun pyytää anteeksi? Siis sitä, että mä olen mä? En taatusti pyydä. Sarkasmin ja humöörin mä ymmärrän omaan tapaani, enkä mä kaikkea jummärrä. Vaik olen oikeesti lukenu muutakin kuin TexWillereitä (suosikkitarinani muuten on Timantti- Jimin kosto nrot 8 - 11/74)

Mut jos sinä sanot, et kämpässäsi on käyty ja minä sanon, et ilman lupaasi hommassa on menetelty päin persettä ja toi sit tulkitaan "saarnaamiseksi" tai huumorintajuttomuudeksi, niin kait mä sit olen huumorintajuton saarnaaja.

Jos mun nukkumaluukussani joku kävis ilman mun lupaani, niin sit mun huumorintajuni olis todellakin koetuksella.

Mä oon ihan puhki poikki väsynyt... Töitä ja lisää töitä kipeenä on pöljä yhdistelmä. Teen hidasta kuolemaa sohvalla ja äsken kuului lasten huoneesta ( jossa on uusi valkoinen satoja euroja maksava bambunarumatto) että "äiti tuu kattoo, tästä sä tykkäät! Mä piirsin tussilla mattoon kuvia kun se oli tyhjä!" Oon oikeesti kipee kun en jaksa ( enkä halua) edes katsoa miten hieno siitä tuli... :headwall: |O
Matosta tuli varmasti todellaaaaaaaaaaaaaaaaaa hieno :whistle:. Mutta elä tosiaan mee nyt kattomaan sitä. Ehtiipä tuota myöhemminkin :hug:.

kahvikirahvi
Jos tuolta tuntuu, niin olet varmasti oikeassa.

Vaan tarttisko mun pyytää anteeksi? Siis sitä, että mä olen mä? En taatusti pyydä. Sarkasmin ja humöörin mä ymmärrän omaan tapaani, enkä mä kaikkea jummärrä. Vaik olen oikeesti lukenu muutakin kuin TexWillereitä (suosikkitarinani muuten on Timantti- Jimin kosto nrot 8 - 11/74)

Mut jos sinä sanot, et kämpässäsi on käyty ja minä sanon, et ilman lupaasi hommassa on menetelty päin persettä ja toi sit tulkitaan "saarnaamiseksi" tai huumorintajuttomuudeksi, niin kait mä sit olen huumorintajuton saarnaaja.

Jos mun nukkumaluukussani joku kävis ilman mun lupaani, niin sit mun huumorintajuni olis todellakin koetuksella.
No kun ei täälä kukaan käynyt ilman lupaa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä