The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt määkin oon täällä!

Sain tiskattua kun kukaan ei eilen suostunut auttamaan. Kevät saa ihmiset taas ihan höpöiks,töissä huoltomies vallan flirttailee ja tuolla mailla tietämättömillä joku mies kuikuili mua päin...tosin nää paikalliset saa kyllä olla,niistä saa vaan harmia.

Nyt määkin oon täällä!

Sain tiskattua kun kukaan ei eilen suostunut auttamaan. Kevät saa ihmiset taas ihan höpöiks,töissä huoltomies vallan flirttailee ja tuolla mailla tietämättömillä joku mies kuikuili mua päin...tosin nää paikalliset saa kyllä olla,niistä saa vaan harmia.
prkl, mulle ei flirttaillu kukaan

syynä tosin saattaa olla sekin että en ole juurikaan naisiin törmännyt tänään

Ihan varmasti on. :D

No mut ihan hyvä et jotkut naiset jaksaa väittää ettei olis, pysyy hyvä mieli miehillä :D
Ainahan se on kiva kun kehutaan, edes vähästä.

Mut kokohan ei oikeesti ole mikään ongelma. Ongelmahan on miten pitää semmoinen myyntipuhe, et pääsee demonstroimaan tuotteen ominaisuuksia käytännössä. Semmottist imurikauppiaan hommaa. Ja milloin onnistuu pääsemään ovesta sisään ja demonstroimaan, niin harvoin ne kaupat tuotteen kokoon kaatuu.

• Tykkää
Reactions: kepsis
kahvikirahvi
Ei mullekaan kukaan oo flirttaillu mut meillä on töissä toinenkin harjottelija ja se on ihan kiva.

Hyvä ku tultiin kaupan kautta kotiin puolikkaan kanssa, hoksasin vasta kotona että mun kaulaliinaan oli takertunu kaks teräsvillaa ja ilmeisesti oon pyyhkässy naamaa töissä kun toinen posi ja silmä oli ihan mustana hiomapölystä :)

kahvikirahvi
Mää oon koittanu kunnostautua kodin siiteystason kanssa tässä puolen vuoden aikana. Mutta sen AINOAN kerran kun on tiskit tiskaamatta, sänky petaamatta, vessa siivoomatta, vaippa olkkarin pöydällä ja lapsen aamupissat potassa, niin täällä on käyny huoltomiehiä päivällä. Jeah!

Ei sillä että sillä olis mitään väliä, mutta silti mikä tuuri.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mää oon koittanu kunnostautua kodin siiteystason kanssa tässä puolen vuoden aikana. Mutta sen AINOAN kerran kun on tiskit tiskaamatta, sänky petaamatta, vessa siivoomatta, vaippa olkkarin pöydällä ja lapsen aamupissat potassa, niin täällä on käyny huoltomiehiä päivällä. Jeah!

:LOL: tuurilla ne isotki laivat seilaa :LOL:

Tos on muuten semmottinen juttu, et ainoa joka tulee sisään kämppääsi etukäteen ilmoittamatta tai lupaa kysymättä on pelastuslaitos. Tai poliisi. Huoltofirmalla ei o mitään asiaa sun kämppääsi ilman lupaasi.

kahvikirahvi
Tos on muuten semmottinen juttu, et ainoa joka tulee sisään kämppääsi etukäteen ilmoittamatta tai lupaa kysymättä on pelastuslaitos. Tai poliisi. Huoltofirmalla ei o mitään asiaa sun kämppääsi ilman lupaasi.
On niiden tulosta tietty ilmotettu etukäteen ja annettu mahdollisuus ilmottaa ellei saa käydä ilman mun läsnäoloa. Mutta enhän mää nyt mitenkään voinu muistaa että se oli just tänään.

Mä oon ihan puhki poikki väsynyt... Töitä ja lisää töitä kipeenä on pöljä yhdistelmä. Teen hidasta kuolemaa sohvalla ja äsken kuului lasten huoneesta ( jossa on uusi valkoinen satoja euroja maksava bambunarumatto) että "äiti tuu kattoo, tästä sä tykkäät! Mä piirsin tussilla mattoon kuvia kun se oli tyhjä!" Oon oikeesti kipee kun en jaksa ( enkä halua) edes katsoa miten hieno siitä tuli... :headwall: |O

On niiden tulosta tietty ilmotettu etukäteen ja annettu mahdollisuus ilmottaa ellei saa käydä ilman mun läsnäoloa. Mutta enhän mää nyt mitenkään voinu muistaa että se oli just tänään.
No sit saat vain syyttää omaa miesmäistä, eli hyvää mutta lyhyttä muistiasi. Taloyhtiölläkin on oikeutensa ja jos kyseessä on vaik joku putkirempan jälkitarkastus, ni tartteehan semmoinen tehdä. Mut noist tosiaan ilmoitetaan etukäteen ja jos et o asiaa kieltänyt, ni olet samalla myöntäny luvan kyseisenä päivänä kyseiseen kellonaikaan.

Mut oikeesti, kämppäsi kynnyksen yli astuu ainoastaan hätätilanteessa pelastuslaitos tai poliisi lupaasi kysymättä. Huoltofirma on osakeyhtiö siin mis Kone tai Nokia. Ei niil o mitn oikeutta tulla sisään kämppääsi vaik firman hallussa olis yleisavain.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä