kahvikirahvi
Tääl on ruokatauki ny ja mää sai kehuja ku pesi kahvipannun kahvi on ainoa tärkeä eikä sitä sovi keittää likasella pannulla, yöks.
totta, joutuu panemaan vähän pööniäkin jos meinaa pihauttaa kunnon sumpitsiitähän lähtee aromit kun sen pannun pesee.
prkl, mulle ei flirttaillu kukaanNyt määkin oon täällä!
Sain tiskattua kun kukaan ei eilen suostunut auttamaan. Kevät saa ihmiset taas ihan höpöiks,töissä huoltomies vallan flirttailee ja tuolla mailla tietämättömillä joku mies kuikuili mua päin...tosin nää paikalliset saa kyllä olla,niistä saa vaan harmia.
Ainahan se on kiva kun kehutaan, edes vähästä.Ihan varmasti on.
No mut ihan hyvä et jotkut naiset jaksaa väittää ettei olis, pysyy hyvä mieli miehillä
Pitkä päivä töissä, ei ehtiny aiemmin.ei tartte enää lymyillä taustalla, saa tulla jo esiin
sivulta 4 piti nostaa, mrrr
Huuda vähän kovempaa, tärykalvoni jäivät ehjiksi!Nyt määkin oon täällä!
prkl, mulle ei flirttaillu kukaan
syynä tosin saattaa olla sekin että en ole juurikaan naisiin törmännyt tänään
mää ooon flirttaillut takaisin...ja ihan estottomasti..:ashamed:Huuda vähän kovempaa, tärykalvoni jäivät ehjiksi!
Ja anna huoltomiehen flirttailla. Anna kevään nousta omaan rintaasikin. (joku kuittaa kuitenkin kohta, niin en tarkoita tissejä.)
Flirttihän on oikeesti hirveen hyväntahtoista ja viatonta hommaa. Ei se o kenenkään pöksyihin pyrkimistä. Semmoisessa tarkoituksessa kyseessä on jokin muu kuin flirtti.mää ooon flirttaillut takaisin...ja ihan estottomasti..:ashamed:
tuurilla ne isotki laivat seilaaMää oon koittanu kunnostautua kodin siiteystason kanssa tässä puolen vuoden aikana. Mutta sen AINOAN kerran kun on tiskit tiskaamatta, sänky petaamatta, vessa siivoomatta, vaippa olkkarin pöydällä ja lapsen aamupissat potassa, niin täällä on käyny huoltomiehiä päivällä. Jeah!
Ei sillä että sillä olis mitään väliä, mutta silti mikä tuuri.
Näköjään.tuurilla ne isotki laivat seilaa
Tos on muuten semmottinen juttu, et ainoa joka tulee sisään kämppääsi etukäteen ilmoittamatta tai lupaa kysymättä on pelastuslaitos. Tai poliisi. Huoltofirmalla ei o mitään asiaa sun kämppääsi ilman lupaasi.Mää oon koittanu kunnostautua kodin siiteystason kanssa tässä puolen vuoden aikana. Mutta sen AINOAN kerran kun on tiskit tiskaamatta, sänky petaamatta, vessa siivoomatta, vaippa olkkarin pöydällä ja lapsen aamupissat potassa, niin täällä on käyny huoltomiehiä päivällä. Jeah!
Ei sillä että sillä olis mitään väliä, mutta silti mikä tuuri.
On niiden tulosta tietty ilmotettu etukäteen ja annettu mahdollisuus ilmottaa ellei saa käydä ilman mun läsnäoloa. Mutta enhän mää nyt mitenkään voinu muistaa että se oli just tänään.Tos on muuten semmottinen juttu, et ainoa joka tulee sisään kämppääsi etukäteen ilmoittamatta tai lupaa kysymättä on pelastuslaitos. Tai poliisi. Huoltofirmalla ei o mitään asiaa sun kämppääsi ilman lupaasi.
kukaan mitään muista jos ei laita kännykkään muistutusta....On niiden tulosta tietty ilmotettu etukäteen ja annettu mahdollisuus ilmottaa ellei saa käydä ilman mun läsnäoloa. Mutta enhän mää nyt mitenkään voinu muistaa että se oli just tänään.
Onneks en laittanu, olispa ollu kiva olla töissä ja huomata että OH FUCK NYT NE HUOLTOMIEHET ON MUN PASKASESSA KÄMPÄSSÄ!!111kukaan mitään muista jos ei laita kännykkään muistutusta....
No sit saat vain syyttää omaa miesmäistä, eli hyvää mutta lyhyttä muistiasi. Taloyhtiölläkin on oikeutensa ja jos kyseessä on vaik joku putkirempan jälkitarkastus, ni tartteehan semmoinen tehdä. Mut noist tosiaan ilmoitetaan etukäteen ja jos et o asiaa kieltänyt, ni olet samalla myöntäny luvan kyseisenä päivänä kyseiseen kellonaikaan.On niiden tulosta tietty ilmotettu etukäteen ja annettu mahdollisuus ilmottaa ellei saa käydä ilman mun läsnäoloa. Mutta enhän mää nyt mitenkään voinu muistaa että se oli just tänään.