Oi,niitä aikoja.. kuustoistakesäsenä kuunneltiin useinkin
Kuljin tänään metrolla.
Sami on mun feivöri numero 1!! Oon nähnyt livenä ja päässyt yheteiskuvaankin Tosi hauska tyyppi!Mä tykkään Leikolaa enemmän Hedbergistä:
Sami Hedberg - Naiset & Laiva - YouTube
Näyttää ja on ihan samanlainen ku mun veli
Ja harvinaisen usein oikeassa. Oon mm. lähtenyt puolituntemattomien kanssa laivalle että ulkomaille
Aww, mä en oo mut haluaisin kyllä!Sami on mun feivöri numero 1!! Oon nähnyt livenä ja päässyt yheteiskuvaankin Tosi hauska tyyppi!
On se vaan hauska,kokoajan sai pelätä että ottaako se siihen juttuunsa mukaan kun istu siinä aika edessä ja yritin olla niin et älä vaan tänne katoAww, mä en oo mut haluaisin kyllä!
Mä jouduin kerran sen yhden standup-koomikon "pilkattavaksi" Hitto kun en muista sitä nimeä. Joku suomenruotsalainen, ja juonsi mm. sitä Wipeouttia viime vuonna.. Jarkko jotain tms...?On se vaan hauska,kokoajan sai pelätä että ottaako se siihen juttuunsa mukaan kun istu siinä aika edessä ja yritin olla niin et älä vaan tänne kato
Öitä ja unia :kiss:Hyvää yötä ja nukkumatin säkkejä kakkille.
ai se Jacke Björklund?Mä jouduin kerran sen yhden standup-koomikon "pilkattavaksi" Hitto kun en muista sitä nimeä. Joku suomenruotsalainen, ja juonsi mm. sitä Wipeouttia viime vuonna.. Jarkko jotain tms...?
Mä en oo koskaan oikeen tykänny siitä. Mut JP Kangas on kans hyväJust se!
Kävin pizzan hakemassajokos kaikki muut meni nukkumaan tai peuhaamaan?
MillaisenKävin pizzan hakemassa
No tuu tänne että mäkin saanKävin pizzan hakemassa
kebabeläintä, aurajuustoa, sipulia, valkosipulia ja tomaattiaMillaisen
Nam (miinus tomaatti)kebabeläintä, aurajuustoa, sipulia, valkosipulia ja tomaattia
Hmm...no kipase matkalla vielä toinen mut ilman sipulia ja valkosipulia. kiiitooos!kebabeläintä, aurajuustoa, sipulia, valkosipulia ja tomaattia